Kolding Enduro adresse.
Fra : Henning

Dato : 06-09-02 22:14

> Jeg kunne også godt bruge en adresse eller en kørsels vejledning.

Ditto. Krak kender ikke noget til kolding og cross. Og selvom jeg graver et kort frem i garagen viser det jo nok bare den gamle bane...

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Leif & Susanne

Dato : 07-09-02 08:38

"Henning" skrev>

Ved motorvejs afkørsel nr. 62 ;
kør mod Vejle...
første vej - kør til højre,
anden vej - kør til højre
Der er skiltet med små røde pile fra afkørsel 62

Har lige talt med Johnny

..Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650
DMCN# 252/253

Fra : a0aberg@hotmail.com

Dato : 08-09-02 13:07

Leif & Susanne <Aprilia.pegaso650@vip.cybercity.dk> skrev:
>"Henning" skrev>
>
>Ved motorvejs afkørsel nr. 62 ;
>kør mod Vejle...
>første vej - kør til højre,
>anden vej - kør til højre

Pis! Det skulle jeg havde set noget før!

Jeg kørte ca. 85km rundt i kolding og omegn for at finde det!

MVH
Peter M

Fra : Leif & Susanne

Dato : 08-09-02 18:11

<Peter M> skrev i en meddelelse>
Jeg kørte ca. 85km rundt i kolding og omegn for at finde det!

Hej Peter, var det dig der kom fra Sønderborg ?
Jeg kan trøste dig med at Kolding Enduro Klub har fået en 30 årig
lejekontrakt på de nye arealer; så du fremover kan spare 85 km
Der skal efter planen opføres nyt klubhus senere i år.

Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650
DMCN# 252/253
www.dmcn.dk

Fra : a0aberg@hotmail.com

Dato : 10-09-02 10:57

> [...]
>lejekontrakt på de nye arealer; så du fremover kan spare 85 km
>Der skal efter planen opføres nyt klubhus senere i år.

Ja, det var mig der kom fra Sønderbørg og ikke kunne finde skiltene.

Ved i om man frit kan køre på området, eller skal man have tilladelse

til det (evt. hvor)?

MVH
Peter M

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-09-02 15:56

<a0aberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det var mig der kom fra Sønderbørg og ikke kunne finde skiltene.
> Ved i om man frit kan køre på området, eller skal man have tilladelse

Det ved jeg: Man må IKKE køre frit i området!
Vi har jævnligt problemer med de områder vi bruger til løb og træninger
fordi nogle tror de kan køre når de har lyst, derfor kan det jævnligt være
en sej kamp at finde områder vi kan få lov at bruge - og dermed svært at
lave løb. Men kontakt nogle af enduro-folkene i området, de er som regel
behjælpelige med at finde ud af hvad der kræves for at kunne trille en tur
med - og de tager dig sikkert også gerne med ud at træne.

Hvis du kommer i min ende af landet en dag hvor vi træner her, så må du
ihvertfald gerne komme med!
(Aalborg)

Rittig