ØVØVØV brosten er glatte
Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 06-09-02 23:09

Var lige ude at køre og beslutter mig for at køre ind igenem byen(Haderslev)
for at se om der var lidt liv i byen (og damerne) jeg drejer til venstre i
et kryds og smuut ! ligger lille mig og 250kg Honda på asfalten
Det viser sig at der i vejen er 2 rækker brosten der er p****glatte da det
regner en smule hvilket var nok til at baghjulet ville foran forhjulet...
SÅ nu står jeg med et bøjet clipon styr, ridset tank og anderøv, hul i
sædebetrækket og en knust blinklys .-(

--
Mvh Claus Ruglund Jakobsen
(der er lidt ærgerlig over at sån en snoldet række brosten var alt der

Fra : Mich@el

Dato : 07-09-02 01:18

Hej Claus

Claus Ruglund Jakobsen skriver:

> [...]
> regner en smule hvilket var nok til at baghjulet ville foran forhjulet...

Det er rimeligt surt, men det burde nu være almen viden for MC`ister at når
kørebanen er våd så er der mindre grip.

Og det gælder naturligvis særligt på udsatte steder så som, brosten, udkørsler
ved tankstationer (diesel på kørebanen) gælder for øvrigt også i rundkørsler.

I byen hvor jeg bor, var der sidste år en idiot som smed diesel hver gang han
havde tanket. Fjolset havde intet tankdæksel, og da varevognen var meget gammel,
gad han ikke ofre penge på den da den skulle skrottes til næste syn.

Da han havde tankkort hos Haar stationen i byen, var det en overgang som at køre
på isglatte veje når han havde tanket og der samtidig var fugt på kørebanen.

Det endte med anmeldelse og bøde, samt indkaldelse til syn med varevognen, som
naturligvis blev skrottet.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Stones_TM

Dato : 07-09-02 07:58

Hej Michael , så er der 2 cb 750'ere der har bidt i gruset inden for en uge
:(
, håber da at du er ok

MVH
StonesTM
som stadig halter

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 07-09-02 07:59

> Hej Michael , så er der 2 cb 750'ere der har bidt i gruset inden for en
uge
> :(
> , håber da at du er ok

Den største skade er da på min stolthed, en af mine vendinder kørte foran og
hende har jeg jo altid pralt over for med at jeg sagtens kunne styre sådan
en bette honda, men 2 rækker våde brosten viste mig lige hvem der var den
store

--
Mvh Claus Ruglund Jakobsen
(som synes det er synd og skam at se sådanne fine gamle cykler med skrammer)

Fra : Kenneth Straarup

Dato : 08-09-02 08:19

> [...]
> (der er lidt ærgerlig over at sån en snoldet række brosten var alt der
> skulle til for at tippe en gammel honda)

Ak :(

Det er den slags skrækscenarier jeg har mareridt om. Pyt med om man slår
sig, men stolthed og materielle skader er grumme :/

-Kenneth Straarup.