Bryde telefonkoden på en Siemens M35i
Fra : John Larsen

Dato : 06-09-02 22:04

Hej derude

HJÆLP !!

Jeg har problemer med en Siemens M35i der af en eller anden årsag nu er låst
med telefonkode. Dette indebærer bl.a. at hver gang man vil gemme et
telefonnummer i telefonen anmoder den om pinkode 2 ? Derudover er det ikke
muligt at gøre noget ved "Låst til SIM".."Babysitter" m.v. idet telefonen
blot meddeler at den er telefonkode-låst.

Med venlig hilsen...og på forhånd tak

John Larsen

Fra : Per Sørensen

Dato : 07-09-02 10:55