data cable
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-09-02 19:14

Hej alle

Jeg leder efter et kabel, der kan forbinde mine Siemens mobiltelf til
min iMac.

jeg har fundet softwaren: SIMExpress.

I dette program angives tilslutningsmuligheden kun til modemporten - og
ikke USB.

På nettet har jeg fundet kabler til USB fra tlf. Ikke til modemporten.

Skulle der være en kyndig i dette forum?? (Jeg er så godt vant: Får
altid hurtigt svar på mine spørgsmål her)

På forhånd tak

Martin

--
And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 08-09-02 22:03

Jeg mener, der er et firma, der vist hedder Black Box, der skulle have alt
i kabler, og som endda måske kan overtales til at lave specialkabler -
efter hvad jeg har hørt.

Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-09-02 08:25

Tak Erik - har fundet en mulighed på www.t-hansen.dk - men den er
beregnet til Windows. "Gider" ikke satse de 350,- kr. uden at være sikke
på det virker

venlig hilsen

Martin

--
And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-09-02 16:50

Hej Martin

Du kan også prøve at ringe til Århus Radiolager, Sintrupvej i Brabrand, tlf.
8624 6422. De har alt, - eller kan lave alt i data-kabler - både ti Mac og
Windows.

mvh. Erik Richard