Excel XP / Arkindstillinger
Fra : Torben Brøndum

Dato : 06-09-02 13:01

Hej,

Er der én af Jer derude der ved hvorfor man ikke under "Vis udskrift"
=> Indstillinger => Ark har mulighed for at tilføje / ændre parameterne
for udskriftsområde og udskriftstitler...felterne er nedtonet.

Såfremt man har sat disse parameter under "Sideopsætning" i Filer-menuen, så
vises disse opsætninger ej heller i "Vis udskrift".

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Claus Henriksen

Dato : 06-09-02 14:12

On Fri, 6 Sep 2002 14:00:41 +0200, "Torben Brøndum"
<tbr@henning-poulsen.dk> wrote:

> [...]
>
>Såfremt man har sat disse parameter under "Sideopsætning" i Filer-menuen, så
>vises disse opsætninger ej heller i "Vis udskrift".

Med fare for at lyde som når jeg opdrager på børnene:
Sådan er det bare.
Det er ikke noget nyt: Det har været sådan i hvert tilfælde siden
Excel97.

Claus Henriksen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-09-02 14:30

"Claus Henriksen" <dumpost@hotmail.com.nospam> skrev i en meddelelse

> Med fare for at lyde som når jeg opdrager på børnene:
> Sådan er det bare.
> Det er ikke noget nyt: Det har været sådan i hvert tilfælde siden
> Excel97.

Endnu længere. Jeg kan huske det helt tilbage til Excel 5.0, og det
foresvæver mig også, at det faktisk var sådan i 4.0, men heller ikke jeg
kender den dybereliggende årsag.

Jan

Fra : Torben Brøndum

Dato : 06-09-02 22:13

Hej "Jan Kronsell" <kronsell(spam)@adslhome.dk>

> Endnu længere. Jeg kan huske det helt tilbage til Excel 5.0, og det
> foresvæver mig også, at det faktisk var sådan i 4.0, men heller ikke jeg
> kender den dybereliggende årsag.

Tak til Jer begge.

Min kollega mente, at sådan var det ikke i version 97...men hun husker
så fejl....2 mod 1

OK.....hvis nogen kender årsagen, så her de åbenbart gemt den i mange år

Hilsen Torben Brøndum

Fra : pre

Dato : 07-09-02 20:12

Nu har jeg ikke XP men i Excel2000 hedder det:

To see each page exactly as it will print, click Print Preview . In
print preview, you can see headers, footers, and print titles.
og:
My print titles don't appear on some pages.
Microsoft Excel prints repeating row and column labels only on the pages
that include the labeled rows or columns. For example, if you select
cells A1:A5 as repeating row labels, Excel does not print these labels
on pages that contain only rows below row 5. If you select cells A1:E1
as repeating column labels, Excel does not print these labels on pages
that contain only columns to the right of column E. To have Excel print
labels on the additional pages, copy the labels to the additional rows
or columns.

Starter jeg i Printdialogboksen ses titlerne tydeligt - for mine
printere indeholder selve printboksen et kald til preview. Desværre har
alle de andre ret, det er kun få ting der kan rettes i preview.

© pre 2002