Nogle med erfaring med Lego mindstroms????~
Fra : marc

Dato : 06-09-02 12:18

Jeg har et lego mindstroms sæt. Nogle med erfaring i en VM til den?? Og evt
nogle klasser???

På forhånd tak

Marc

Fra : Keld Pedersen

Dato : 08-09-02 16:38

Der er en artikel på JavaWorld, der sikkert kan hjælpe dig.

http://www.javaworld.com/javaworld/jw-02-2001/jw-0209-lejos.html

Mvh.
Keld Pedersen

in article aa0e9.42$OC.943@news.get2net.dk, marc at blast@popme.dk wrote on
06/09/02 13:18:

Fra : marc

Dato : 10-09-02 13:44

Rigtigt fedt link, mange tak.

Fra : Anders Lund

Dato : 10-09-02 17:01

"marc" <blast@popme.dk> skrev i en meddelelse
> Rigtigt fedt link, mange tak.

Yep. jeg har droppe alt hvad jeg ellers skulle lave i dag. Nu leger jeg
istedet med Leg

Anders Lund
Anders@zaimGED.dk
Fjern geden fra min signatur!

Fra : Poul Henriksen

Dato : 25-09-02 16:25

marc wrote:
> Jeg har et lego mindstroms sæt. Nogle med erfaring i en VM til den?? Og evt
> nogle klasser???

Ja, jeg har arbejdet en del med det. Jeg var godt tilfreds med det, til
det jeg skulle lave. Men det er begrænset hvor meget RAM du har til
rådighed. Så lad være med at planlægge alt for store projekter
I flg. speciale projekt har de kigget på bl.a. performance af lejos:
http://www.iau.dtu.dk/~lego/lego3/index.html

mvh
Poul