Vaskemaskine prob.
Fra : AEK

Dato : 06-09-02 11:40

Hejsa !

Vi har en glimrende vaskemaskine.
Dog er skuffen , hvor der er sæbe og skyllemiddel begyndt at stoppe ( Hvor
skyllemiddel er ).
Forstået på den måde, at der kommer vand i rummet m. skyllemiddel.

Hele skuffen bliver tit rengjort.

Har I nogle ideer om hvorfor , den er begyndt på det pjat ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Knudsen

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 06-09-02 20:13

> Har I nogle ideer om hvorfor , den er begyndt på det pjat ?

Kunne være fordi i fylder skuffen lige til max-mærket. Prøv at fylde lidt
mindre i.

Mvh Maria

Fra : AEK

Dato : 06-09-02 20:55

"Maria Frederiksen" mf@easyfrag.dk> > > Har I nogle ideer om hvorfor , den
er begyndt på det pjat ?

> Kunne være fordi i fylder skuffen lige til max-mærket. Prøv at fylde lidt
> mindre i.

Hej Maria !
Vi fylder ikke til max punktet.
Den har ikke gjort det tidligere. Vi har haft den i 2 år, den er startet på
det de sidste par måneder.

/ Knudsen

Fra : Emil

Dato : 06-09-02 22:38

On Fri, 6 Sep 2002 12:39:43 +0200, AEK wrote:

>Dog er skuffen , hvor der er sæbe og skyllemiddel begyndt at stoppe ( Hvor
>skyllemiddel er ).

>Har I nogle ideer om hvorfor , den er begyndt på det pjat ?

Det samme oplevede jeg da jeg skiftede fra alm. skyllemiddel til
koncentreret do.

Løsningen var først at rense skuffe OG slanger med varmt vand, og
dernæst at undgå problemet ved at fortynde det koncentrerede
skyllemiddel med vand, så det blev lig med koncentrationen i det
'gammeldags' skyllemiddel.

m.v.h. Emil