Av av av, det gør ondt i tegnebogen ?
Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-09-02 09:39

Har i læst denne?

http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=111191

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Hekto

Dato : 06-09-02 10:01

In article <slrnangqak.8h9.haj@pesthest.nathue.dk>,
haj@mostlyharmless.telianisse.org says...
> Har i læst denne?
>
> http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=111191

AVVVVVS! ... nå, han har vel råd til det! (?)
--
Brian/Hekto

LS650 m. one-in-one

Fra : "H;P

Dato : 06-09-02 12:06

"Hekto" skrev i en meddelelse
> AVVVVVS! ... nå, han har vel råd til det! (?)

Åbenbart ! ........

H;P <Don´t Play......If U Can´t Pay !>
--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk <Nu opdateret>
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310 >Add me on MSN messenger

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-09-02 15:46

On 06 Sep 2002 08:38:40 GMT, Hans Joergensen
<haj@mostlyharmless.telianisse.org> wrote:

>Har i læst denne?
>
>http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=111191

Og jeg som troede at der var et max-beløb når man kørte over 70% for
hurtigt...
http://station2.tv2.dk/politiet/index.php?id=285&sektion=301
klik på Se taksterne for....

Nå, godt man aldrig kører for stærkt... host host...

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Stones_TM

Dato : 06-09-02 16:00

Hvordan pokker har de kunne nå at se nummerpladen..?????????????????

StonesTM

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-09-02 16:01

On Fri, 6 Sep 2002 17:00:01 +0200, "Stones_TM" <stonestm@c.dk> wrote:

>Hvordan pokker har de kunne nå at se nummerpladen..?????????????????

De nød da at få lov at brænde soden af manifolden, da han skulle
indhentes

Fra : albert

Dato : 06-09-02 16:18

Hmm. Jeg kender godt vejen mod Brande

Den er mere lige end en jernbaneskinne. Du kan se godt og vel 15km frem.
Vejen er bred. Der er øde og der er absolut ingen trafik.

Så jeg forstår godt at farten kan stige lidt (okay 198 er meget, men 80 er
altså også ret lidt på den strækning)

Min pointe er blot, at DEN vej er ikke en farlig vej. Indsatsen skulle være
der hvor der var farlige veje og "sorte pletter", samt bykerner.

HVAD lavede de så på en jysk øde landevej ?!?!?!?!?!?

Mvh Albert - der synes at politiet skulle fange trafiksyndere (folk der
ligger for tæt, overhaler hasarderet etc), men ikke altid kun fartsyndere.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 06-09-02 16:43

jeg fatter det ikke, jeg fik her for et par weekender siden udleveret den
gule folder...som hedder "Men hvad koster det"

80 km lande vej er vejtype 1
90-99% for stærkt koster 4000
100- for stærkt koster 4500

hvordan dælen kan bødetaksten så komme op på 12kkr ???

Lasse
Mille

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 06-09-02 17:12

> 80 km lande vej er vejtype 1
> 90-99% for stærkt koster 4000
> 100- for stærkt koster 4500
>
> hvordan dælen kan bødetaksten så komme op på 12kkr ???

Skærpede omstændigheder er mit bud.

Fra : Stones_TM

Dato : 06-09-02 21:34

"Lasse Lundberg" Skrev
> 80 km lande vej er vejtype 1
> 90-99% for stærkt koster 4000
> 100- for stærkt koster 4500
>
> hvordan dælen kan bødetaksten så komme op på 12kkr ???

Mit Bud er, Avisen Overdriver.. ??!!!!
StonesTM

Fra : SLP/JM

Dato : 07-09-02 12:19

"Lasse Lundberg" <laslun@hotmail.com> skrev > hvordan dælen kan bødetaksten
så komme op på 12kkr ???

Er der ikke noget med, at man ved særligt skærpede omstændigheder kan få en
bøde på størrelse med ens månedsløn?

--
Susanne

Fra : Cleaner

Dato : 07-09-02 12:44

On Sat, 7 Sep 2002 13:19:06 +0200, "SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:

> [...]
>så komme op på 12kkr ???
>
>Er der ikke noget med, at man ved særligt skærpede omstændigheder kan få en

Er det ikke kun i forbindelse med spirituskørsel....!?

Cleaner

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-09-02 17:23

"albert" <no.spam@dk> wrote in message
> Mvh Albert - der synes at politiet skulle fange trafiksyndere (folk der
> ligger for tæt, overhaler hasarderet etc), men ikke altid kun fartsyndere.

Helt enig, men det kan man jo ikke gøre mens man står på en parkeringsplads,
langs vejen(den snorlige, hvor man kan fange flest) og spiser basser, vel ??

MVH Kenneth Egholm..

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-09-02 22:02

"albert" <no.spam@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der hvor der var farlige veje og "sorte pletter", samt bykerner.
> HVAD lavede de så på en jysk øde landevej ?!?!?!?!?!?

Jeg har lige hørt et rygte om at det var noget han gjorde HVER dag til og
fra arbejde. Nu var beboerne på vejen blevet trætte af det, og havde bedt
politiet stoppe det, og derfor var de der - kl. 16, da han fik fri.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-09-02 12:57

Claus Rittig wrote:

> Jeg har lige hørt et rygte om at det var noget han gjorde HVER dag til og
> fra arbejde. Nu var beboerne på vejen blevet trætte af det, og havde bedt
> politiet stoppe det, og derfor var de der - kl. 16, da han fik fri.

Det er også hvad jeg hører, og mine forældre bor i nærheden. Jeg er jo
selv lige stukket af til Aalborg
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-09-02 08:06

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<ali28q$1nu$2@sunsite.dk>...

> Det er også hvad jeg hører, og mine forældre bor i nærheden. Jeg er jo
> selv lige stukket af til Aalborg
> --

Hvordan passer "beboerne" med andre udsagn om at "der er øde" ??? Det
hænger da ikke sammen?
Der er vel ikke beboere på en øde vej?

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-09-02 21:19

Søren Lindholt wrote:

> og
> bedt

> Hvordan passer "beboerne" med andre udsagn om at "der er øde" ??? Det
> hænger da ikke sammen?
> Der er vel ikke beboere på en øde vej?

God pointe Jeg ved det egentlig ikke, for jeg har ikke kørt der
siden... hmm, for meget lang tid siden.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 09-09-02 14:19

> [...]
være
> der hvor der var farlige veje og "sorte pletter", samt bykerner.

Hvis vi nu går ud fra det er stykket fra Give mod Brande, så går det MEGET
ligeud, men der altså også nogle ubehagelige sving (ihvertfald ved 200+)
hvor oversigten er lig 0. Jeg har da også kørt (for stærkt) der. Men kl.16
omkring det tidspunkt hvor folk har fri er nok ikke det smarteste at
tilbageligge med 200km/t..

Og desuden, så er lige netop dette stykke vej (efter ombygningen) et rigtigt
sort sted, hvad har der været? en 8-10 dødsulykker der? kan kun komme i
tanke om stykket mellem Bredsten og Give der er farligere..

-
Morten dahl

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 08-09-02 23:17

"Hans Joergensen" <haj@mostlyharmless.telianisse.org> wrote in
> http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=111191

"Det lød, som når en jetjager gennembryder lydmuren, da en forrykt
motorcyklist ræsede forbi politiets laser med knap 200 km/timen."

Mon ikke den journalist burde være skrive fiktion istedet? Det er da lige
lovlig dramatisk (og så må det forresten være det rene støjhelvede at bo i
Tyskland).

Jakob Birk