Persongalleri
Fra : Denise

Dato : 06-09-02 09:22

Hej Tony og I andre
Efter ferien kan jeg se, at der da er kommet en del på persongalleriet. Men
jeg synes ikke jeg har læst, at der fortsat reklameres for det, det kan jo
være der kommer nye til, og til de andre generte og efterlyste, I kan jo
nøjes med at smide jeres MC op.
Så et slag for persongalleriet:
For brugere af DFM er der lavet noget rigtigt genialt af Tony: Opret dig og
din motorcykel på dfm.divvy.dk, så vi kan se hvem du er og hvordan din MC
ser ud. Du har så fornøjelsen at kunne se nogle af de personer du skriver
med og deres motorcykler.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, '02

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-09-02 12:02

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> [...]
> ser ud. Du har så fornøjelsen at kunne se nogle af de personer du skriver

Hej Denise, hvis jeg får taget mig sammen til at få ringet til Lars Hyldal,
så bliver den nok også implementeret på DMCN.dk i den nærmeste fremtid.

Tak for de rosende ord, Denise Det varmer!

Hilsner,

Tony

Fra : Denise

Dato : 06-09-02 12:05

Hej
> Tak for de rosende ord, Denise Det varmer!
>
> Hilsner,
>
> Tony

'bekomme
Hilsen Denise

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-09-02 12:50

Genialt man kan se de nye på første side. Det ville være luksus, hvis man
kunne se hvem der var kommet til siden sidst man var inde på siden. Men nu
er jeg måske for krævende..

--
Mvh.
Henrik

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-09-02 12:53

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Genialt man kan se de nye på første side. Det ville være luksus, hvis man
> kunne se hvem der var kommet til siden sidst man var inde på siden. Men nu
> er jeg måske for krævende..

Hmm - interessant udfordring

Problemet er bare at du så vil opleve at listen forvinder når du refresher
siden. I stedet kunne man vel bare sætte en markør ved alle dem, der er
oprettet indenfor den sidste uges tid.

Jeg laver en af dagene en funktion så man kan se hvilke profiler, der er
opdateret indenfor den sidste uge

Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-09-02 14:06

Det vil også være ok. Men prøv fx. at se vores hjemmeside. Vi kan se hvor
mange indlæg der er kommet i de forskellige fora, siden sidst. Men det er
kun et forslag. Jeg synes du allerede har gjort et godt stykke arbejde.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-09-02 15:28

> [...]
> mange indlæg der er kommet i de forskellige fora, siden sidst. Men det er
> kun et forslag. Jeg synes du allerede har gjort et godt stykke arbejde.

Og til Tony: Der er netop det problem med at de forsvinder når du genfrisker
siden

Men det synes jeg da ikke gør noget, så kan man da i det mindste få et
overblik over, hvor mange der er kommet siden man var på sidst ...

Og jeg synes det er over sejt, håber at det bliver smeltet sammen med
DMCN.dk - det vil lige gøre det en tand federe )

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-09-02 15:30

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message

I mit indlæg ovenfor, hvor jeg skrev:

"Og jeg synes det er over sejt, håber at det bliver smeltet sammen med
DMCN.dk - det vil lige gøre det en tand federe )"

mente jeg altså persongalleriet, du har lavet - kunne lige se at det ikke
gav så meget mening

Kenneth..

Fra : Moller

Dato : 08-09-02 11:19

> [...]
> ser ud. Du har så fornøjelsen at kunne se nogle af de personer du skriver

Et lille forslag... hvis man er inde på DMCN så har man jo et nummer
derinde, og hvis nu du skal ha person galleriet derind, om ik det så ville
passe bedre med at bruge samme numre ?? så i først omgang kan du jo
registrere dem, og så når de kommer derind, er det lettere at ha de rigtige
numre til det :)

VH
Lars Molnit