Geforce 2 Gts 64Mb Vs Geforce 4 MX440 64 m~
Fra : The Duck

Dato : 06-09-02 08:30

Hej Ng

Hvilken at disse to kort ville i bruge i en ny computer (AMD XP 2200+)

Geforce 2 Gts 64Mb
Geforce 4 MX440 64Mb

Hilsen

The Duck

Fra : sls

Dato : 06-09-02 11:34

> Hvilken at disse to kort ville i bruge i en ny computer (AMD XP 2200+)
>
> Geforce 2 Gts 64Mb
> Geforce 4 MX440 64Mb

Ikke nogen af dem, jeg ville sælge dem begge og købe et GeForce ti 4200.
Men hvis det skulle være et af dem, så ville jeg nok vælge MX kortet, selv
om det er langsommer end GTS kortet, men det er nyere, så man skal nok ikke
ud og købe ny blæser, som man måske skal med GTS kortet.
Men begge vil helt klart være en flaskehals på computeren..

Mvh sls

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 06-09-02 18:03

Det kommer an på hvad du vil bruge PC'en til !. Til kontor brug er
grafikkortet underordnet. Hvis du vil spille i ny og næ så er GF4MX440 ok,
men jeg vil hellere vælge GF3ti200 som er billigere og hurtigere samt det
understøtter Direct X8 100% i hardwaren, det gør GF4MX serien ikke. Hvis du
dog spiller ofte skal du kigge efter GF3Ti500 (hvis du finder det billigt),
eller GF4Ti4200 - det kort er ikke meget langsommere end Ti-4400/4600 -
måske 10FPS langsommere - Men du mærker ikke forskel på 100 eller 110FPS.
-Niels-

sls <slsFJERN@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ala0b9$1ucg$1@news.cybercity.dk...

Fra : Ant

Dato : 06-09-02 21:13

> Hvilken at disse to kort ville i bruge i en ny computer (AMD XP 2200+)
>
> Geforce 2 Gts 64Mb
> Geforce 4 MX440 64Mb

MX440.
Men tag selv et kig på: