Min nabos affald...
Fra : Karen Aggerholm

Dato : 06-09-02 08:08

Hej...
Kort og godt:
Min nabo smider sit haveaffald som består af glas, grene, lecanødder, gl.
reb, urtepotter, ler, jord, småsten og meget andet ind på min grund. Det
skal lige siges, at hans grund ligger ca. 1.20 meter højere, så han gør det,
at han "forlænger" sin grund med sit affald, dette har stået på i de
sidste 10-15 år, men det var før min tid.. Nu laver vi en fin stensætning og
planter syrener, men da jeg har prøvet at tale med ham om en løsning, ja så
hilser vi kun, vi taler ikke sammen mere, og hvis han fortsætter, hvad så
??? er det hærværk eller hvad ???

Mvh.
Søren Ingemand

Fra : Frank Hansen

Dato : 06-09-02 08:59

"Karen Aggerholm" <quinde@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

.... det samme som han skrev i går aftes!

Fra : Nette

Dato : 06-09-02 13:18

"Karen Aggerholm" wrote
> [...]
det,
> at han "forlænger" sin grund med sit affald,

Hvad med at sætte et hegn op under alle omstændigheder?
Det må da have en vis højde og samtidig så slipper du for at se på den dynge
affald, selvfølgelig med mindre det er en høj bunke han har samlet sig.

Nette