Værkstedshåndbog til ZXR 400 L
Fra : Ole Lelund

Dato : 05-09-02 20:58

Er der nogen som har en sådanne en som man måske kunne købe eller låne for
lidt penge

Hilsen Ole

ZXR 400 L
CBR 600 F4
MZ ETZ 251 TOUR

Fra : finn sander

Dato : 06-09-02 17:49

Ole Lelund dk...
> Er der nogen som har en sådanne en som man måske kunne købe eller låne for
> lidt penge
> ZXR 400 L
--------------
http://www.400greybike.co.uk/ har er der ihvertefald nogen der kan hjælpe
dig , evt med link mm
FS --- RVF400 (til salg 69800kr)

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 09-09-02 14:36

Hej Ole

Husk at ændre din adresse, på dine blade Jeg får Gør det Selv Bladet ind
af postsprækken engang imellem, jeg har nemlig din gamle adresse på Stærevej
Men ikke så meget længere.

--
MVH Rune DMCN# 581
Yamaha TDM850

Fra : Armand

Dato : 05-10-02 18:40

Ole Lelund <Lelund@wanadoo.dk> skrev i en
> Er der nogen som har en sådanne en som man måske kunne købe eller låne
for
> lidt penge

Det er nok ligeså håbløst at finde en decideret manual til dén, som til
de øvrige japanske 400'er-hjemmemarkedsmodeller (der har været spurgt
meget til GSXR 400 endsige GSXR 250her i gruppen!); men på siden:
http://www.zxr400.de/
Er der en del reservedels "eksplosionstegninger"at finde!

Uden at vile hænges op på'ed, vil jeg tro at konstruktionen er magen til
de større modeller ZX6 hhv. ZX9 (ér de to forøvrigt
konstruktions-identiske?), hvorved man burde kunne lure deres manualer
over skulderen :-/

Hvor i landet bor du?
Der er mulighed for atkigge med over min skulder når jeg skal til at
servicere den!

--
Armand.
(der som nybagt ZXR400-ejer også leder efter oplysninger - bl.a. er USD

Fra : Armand

Dato : 20-11-02 17:37

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> [...]
til
> de øvrige japanske 400'er-hjemmemarkedsmodeller (

Jeg har skrevet med Wilhelmsen i Oeversee, og de tager den originale
hjem til mig for lidt under 600,- kr.
Skal du med på bestillingen, så kom ud af røret!!

> Hvor i landet bor du?
> Der er mulighed for at kigge med over min skulder når jeg skal til at
> servicere den!
Hvilket stadig står ved magt!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 20-11-02 19:50

> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> låne

> Jeg har skrevet med Wilhelmsen i Oeversee, og de tager den originale
> hjem til mig for lidt under 600,- kr.

Ambi Bike Link: www.ambi-bike.de har endvidere en tysksproget (Buchelli
verlag) til salg for 23 Euro - "litteratur" ligger godt gemt under
"Plegemittel"!!
Bortset fra det med det tyske, så er den originale langt bedre og i mine
øjne pengene værd!!

--
Armand.

Fra : DJ FummEL

Dato : 21-11-02 13:14

Jeg har en værksteds manual liggende til ovenstående

og en reperaturanleitung fra buchelei verlag....
så vi kan måske finde ud af noget? hvor bor du?

MVH
Tom H. Jensen
2 x ZXR 400 Til race....
og en ordentlig røvfuld stumper!
1 x Aprilia RS 125 - Til salg : 14.000kr

Fra : armand

Dato : 16-01-03 02:45

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Jeg har skrevet med Wilhelmsen i Oeversee, og de tager den originale
> hjem til mig for lidt under 600,- kr.

Og eftersom at korrespondancen med Wilhelmsen af ukendte årsager er gået i
stå, forhørte jeg mig lige ved den lokale forhandler førend at jeg pumpede
videre på de modvillige(?) tyskere:
På 1½ uge havde den originale hjemme til mig for 480,-!!

Forøvrigt herligt med lidt relevant litteratur i de dage her, hvor jeg går
hjemme og hoster/snøfter i ét væk

> Hvilket stadig står ved magt!

Skal jeg gentage mig selv?
Jeg er vært for DMC's brug af klubbens lokaler på søndag, hvor jeg tror at
jeg går ombord i Lillefrøen!

--
Armand.