Hvem har lavet PHP-form til stævnetilmeldi~
Fra : Finn A. Hansen

Dato : 05-09-02 20:24

Så ville jeg gerne "låne" den, da jeg endnu ikke kan PHP.

VH
Finn Arne Hansen
webmaster
www.faaborgrideklub.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-02 20:59

Thu, 5 Sep 2002 21:23:42 +0200, skrev "Finn A. Hansen"
<villalulla@mail.tele.dk>:

>Så ville jeg gerne "låne" den, da jeg endnu ikke kan PHP

Prøv i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php.

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 06-09-02 08:58

Finn A. Hansen wrote:
> Så ville jeg gerne "låne" den, da jeg endnu ikke kan PHP.

som nævnt skal du nok over i php-gruppen, men der vil du nok heller ikke
få meget hjælp før du selv har lært noget php (medmindre du er meget
heldig ).

Du kan sikkert finde noget der kan det du søger på hotscripts.com, men
om du kan installere det på din server uden php-kundskab vil jeg ikke
garantere

En nem måde at få basale php-kundskaber på, er webcafe.dk som har nogle
gode (danske) tutorials.

mvh

Jesper Brunholm