Nødråb !! Hurtig rep. af blinklys
Fra : Niller

Dato : 05-09-02 18:14

Hej alle

Et lille nødskrig !!!

Da jeg var ved at vokse min Suzi ....... væltede hun !!!!!!

Med det resultat at lygteglasset til højre blinklys blev smadret !

Jeg står og skal til jylland i morgen eftermiddag !

Spørgsmålet er så:
Hvem er i stand til at levere sådan et lygteglas (til fuldkåbe) og hvem kan
montere en sådan, så betids at jeg stadig kan nå færgen kl. 18.00.

Kender i nogen værksteder der kan fikse sådan noget med det samme ?
(Og lad nu være med at sige at det kan jeg selv gøre, jeg har hverken grejet
eller faciliteterne til det)

Jeg vil være lykkelig for et hurtigt svar :-/

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Jan Meyer

Dato : 05-09-02 19:09

Bornholm eller Læsø??????

Mvh.Jan

Fra : Niller

Dato : 05-09-02 19:29

> Bornholm eller Læsø??????

SUK !!!

Ja jeg er sgu blevet lidt befippet (panikken breder sig :-/

Ringsted er åstedet !

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-09-02 20:04

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse

> SUK !!!
>
> Ja jeg er sgu blevet lidt befippet (panikken breder sig :-/
>
> Ringsted er åstedet !

Hej Niels.

Ingen grund til panik, du kan sq da bare kører derover af,hvis pærer virker
og den ka blinke, er det da ikke det store problem og så gøre holdt et par
gange hos et par mc forretninger, ellers må du prøve hos LC i Rønnede
http://www.lc-racing.subnet.dk/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niller

Dato : 05-09-02 20:30

> [...]
> og den ka blinke, er det da ikke det store problem og så gøre holdt et par
> gange hos et par mc forretninger, ellers må du prøve hos LC i Rønnede

Hej Dennis

Jo men de har jo lovet regnvejr, og jeg kan lige se for mig at der går
kortslutning i skidtet .........

(Og så skal jeg over til et kvindemenneske, som skal se Suzi for første
gang.......Kan det blive mere kikset ??)

Kan LC-racing sætte den i med det samme ?? (forudsat at de har glasset på
lager, selvfølgelig)

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-09-02 20:43

> [...]
>
> (Og så skal jeg over til et kvindemenneske, som skal se Suzi for første
> gang.......Kan det blive mere kikset ??)
8<--

Ja da !, du kan tilte med hende ( Suzi ) lige i perlestenene, foran
"kvindemennesket" ) _det_ ville være kikset

> Kan LC-racing sætte den i med det samme ?? (forudsat at de har glasset på
> lager, selvfølgelig)
8<--
Sikkert godt, men du skal spørge pænt

Fra : Denise

Dato : 06-09-02 08:57

Hej Niller

> (Og så skal jeg over til et kvindemenneske, som skal se Suzi for første
> gang.......Kan det blive mere kikset ??)

Ja, at du vælter lige foran hende.
Ellers, ro på, hun tænker jo bare, sikke noget gammel skrammel han kører på

Nej, jeg tror ikke piger vil tænke så meget over et smadret lygteglas, og nu
behøver du jo ikke ligefrem fortælle at du selv klovnede i det vel . På
den anden side, hvis du fortæller det med rigtige sørgmodige øjne, så kan
det være hun får medlidenhed og så kan du måske oven i købet vende det til
at få en fordel ud af det hele
Hilsen Denise, Brøndby
DMCN#615, XJ600S '02

Fra : Niller

Dato : 08-09-02 22:05

> Ja, at du vælter lige foran hende.
> Ellers, ro på, hun tænker jo bare, sikke noget gammel skrammel han kører

Høhøhø

Bare vent Denise, jeg skal nok få skovlen under dig en dag !!

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Denise

Dato : 09-09-02 08:05

> på
> >

> Høhøhø
>
> Bare vent Denise, jeg skal nok få skovlen under dig en dag !!

> [...]

Dream on
Hilsen Denise

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 05-09-02 20:40

______________________

Har du prøvet Suzuki i Slagelse??
Kommer selv fra Sorø, og jeg har erfaring med at de har mange ting på
lager... rigtig mange endda - og som regel er de behjælpelige med "hurtige"
løsninger!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Niller

Dato : 08-09-02 22:17

En lille follow-up:

Jeg ringede rundt til samtlige forhandlere på HELE sjælland.

Fælles for dem alle var at de skam havde masser af lygteglas på lager.......
men da jeg så pointerede at det var modellen fra '99 (dvs. modellen med glas
integrede i kåben) måtte alle melde pas

Den eneste jeg kunne finde var hos Dansk Motor Company på gl. køge landevej
i Valby.

Desværre havde den en revne i undersiden.....men jeg kunne få den for en
hund
Som ny ville den stå mig i 4-500 kr. (glasset kan kun skaffes hvis man køber
hele lygtehuset

Så jeg susede til Valby fra direkte fra arbejdet (havde pakket i forvejen)
og fik fat i lygten.
Desværre havde mekanikeren en fridag :_( så jeg susede videre til enghave
motor. Der var der en meget rar gut som forstod mit problem og fiksede det
med det samme. Pris: en 50'er til kaffekassen

En lille omvej og 150,- kr. senere, var jeg klar til at suse til Jylland

Og "Kvindemennesket" syntes det var en fed kværn

Hun overvejer kraftigt at investere i en maskine magen til

Moralen er:
Sørg for helvede for at sætte den tungeste sidetaske på støttebenssiden
først, når i er færdig med at vokse cyklen !!!

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-09-02 08:25

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse

8<---
> Og "Kvindemennesket" syntes det var en fed kværn

Ja-ja !, men fik _du_ noget ud af at hun syntes at det var en fed kværn )

Fra : Niller

Dato : 09-09-02 17:20

> Ja-ja !, men fik _du_ noget ud af at hun syntes at det var en fed kværn
)

*GG*

Lad mig sige det på denne måde:

Et ryk i banditten, er bedre end ti banditter på ryggen

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F (Der kører med klatten !

Fra : Henrik

Dato : 06-09-02 13:06

hvad med at sætte en frysepose rundt om dyret (blinklyset) - og lukke til
med en elektriker strips.