Asus v8200 ti200 pure (godt eller skidt???~
Fra : René Larsen

Dato : 05-09-02 17:53

Hejsa

Jeg overvejer at investere i følgende kort.

Nogen der kan sige noget godt eller skidt.

Evt et link til noget benchmark på kortet ville være rart.

Takker

René

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 06-09-02 18:07

Jeg har samme kort i Deluxe udgaven og det er KANON GODT - aldrig nogen
problemer, har haft det i snart 1 år nu og der er stadig godt med kræfter i
det. Det bedste Ti200 til overclockning hvis du vil det - det har jeg dog
ikke gjort.
Jeg ca 7100point i3Dmark2001SE på min XP1800+, 512mb ddr-ram. - og det uden
at jeg har alle baggrundsprogrammer lukket. Får i gennemsnit 75-80FPS i
return to castle wolfenstein, med al grafik på max og i 1024x768 32bit og
v-sync aktiveret (med v-sync deaktiveret får man let over 100FPS).
-Niels-

René Larsen <morgen@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d778bc5$0$59309$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...