Peugoet speedfight2 LCE
Fra : Lilja og Jensen

Dato : 05-09-02 16:22

hej NG.

jeg har en Peugoet speedfight 2 som er vandkølet. jeg har fjernet skiven i
variomaticen og lavet blindrøret i udstødningen. knallerten kører skam også
fint. ca. 90 km/t på spedometeret, men den er ikke specielt hurtig i
optrækket.
derfor har jeg kigget på en tun cylinder fra polini som koster ca. 1300 kr.
Er der nogen af jer derude der har erfaringer med tun cylinder på en 45
knallert som min? hvor langt kan den kører på literen med sådan en?

hilsen

Henrik Jensen

Fra : Thomas

Dato : 06-09-02 21:27

"Lilja og Jensen" <lilja.jensen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> hej NG.

> knallert som min? hvor langt kan den kører på literen med sådan en?

Min Suzuki Katana kørte ca.20km på litteren. med er malossi sport's
cylinder. Du skal nok regne med at den går ca. 5 km mindre på literen med en
sports tuncylinder.

mvh. Thomas

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 05-09-02 22:05

"Lilja og Jensen" <lilja.jensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen af jer derude der har erfaringer med tun cylinder på en 45
> knallert som min? hvor langt kan den kører på literen med sådan en?

Hey der!
jeg har selv en 45 knallert. der er godt nok en benelli med pricipet i det
er jo det samme! jeg har ikke prøvet en polini cyllinder før! jeg holder mig
til athena.. det ved man hvad er. hvis du sætter sådan en cyllinder på
og gearer den, skal du nok regne med at kører okay godt! den kører ikke så
langt på literen så, men det er småting som man stortset ikke kommer til at
mærke....

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.