Advokat til hestehandel.
Fra : Conny

Dato : 05-09-02 16:12

Hej Alle

Så har vi problemet - har spurgt tidligere hvordan man forholder sig ved
køb af hest med skader.

Problemet er så bare nu - hvordan finder jeg en advokat med speciele i
hestehandler?
Det kan påvises at skaden har været der inden handelen.

Jeg får store problemer med at lade handelen gå tilbage - derfor er det
bedst på forhånd at have kontaktet en advokat med speciele i hesteret.

Med venlig hilsen
Conny

Fra : Morten

Dato : 05-09-02 21:44

> Problemet er så bare nu - hvordan finder jeg en advokat med speciele i
> hestehandler?

http://www.advokatnoeglen.dk/ kan man søge efter advokater med
speciale i lidt af hvert. Hestehandel er der ingen der reklamerer med,
men der er mulighed for at søge på Husdyrvoldgiftsret, hvad det så
måtte dække. Måske et godt sted at starte - det lugter da lidt af hest

Mvh.
Morten