Nokia 3310 lader ikke fuldt op.
Fra : Allan Johansen

Dato : 05-09-02 14:52

Hejsa NG!

Jeg har en Nokia 3310, som ligepludselig ikke gider at blive helt
opladt. Efter at man har sat laderen i, kommer den frem enten med det
samme, eller ca. efter et minut, og siger "Telefonen er opladt".
Det skal lige siges at telefonen altså er ladet helt ned...

Her den anden dag prøvede jeg så med min kærestes lader... det virkede
også fint den første gang, men nu har hun fået samme problem som mig
(hun har også en 3310).

Jeg har hørt om en af mine kolegaer, som havde samme problem...

Er der nogen der kender til dette, og evt. ved hvad løsningen er?

Mvh. Allan

Fra : Jean

Dato : 05-09-02 15:59

"REMOVE ek.dk (Allan Johansen)" <admin@datm> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt om en af mine kolegaer, som havde samme problem...
>
> Er der nogen der kender til dette, og evt. ved hvad løsningen er?

Det problem har jeg også haft med min 3310. Jeg kørte den bare død...
(aflader den) igen og igen, indtil batteriet ville lades helt op igen....
Det tager lidt tid, men nu holder mit batteri i 4 døgn, så det er det værd!

Når du aflader, så skal den være totalt død, så den slet ikke kan tændes...

Mvh Jean

Fra : Allan Johansen

Dato : 05-09-02 16:55

>Når du aflader, så skal den være totalt død, så den slet ikke kan tændes...

Det har jeg også prøvet... det virker bare stadig ikke:(

Fra : Jean

Dato : 05-09-02 18:34

> Det har jeg også prøvet... det virker bare stadig ikke:(

Så er der nok ikke andet at gøre, end at købe et nyt batteri...

Koster omkring 200 kr...

Mvh Jean