Styrthjelm med ører og hale??
Fra : David & Mette

Dato : 05-09-02 13:58

Var sidste år til en mc-udstilling i Aarhus og så her på en udstilling noget
sjovt tilbehør til styrthjelme. Det var griseører + grisehale m.m. påført
sugekopper, som så kan sættes på styrthjelmen. Har selvfølgelig glemt hvem
der havde standen!?

Er der nogle der ved hvem det var/er? -Eller hvordan jeg finder sådan noget
"ekstra opmærksomhed". (Fedt at komme susende forbi med "blafrende ører"!)

Mette
(Fjern "_ftp" fra adresse ved svar på email)
(To reply by email remove "_ftp" from adress)

Fra : Jake

Dato : 05-09-02 15:38

"David & Mette" <dvk_ftp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
noget
> "ekstra opmærksomhed". (Fedt at komme susende forbi med "blafrende ører"!)

Tjaa. Det kan dog også overdrives!. Så en gang en harley-kører i Frankrig
hvis hjelm var pelsklædt og udstyret med et par velvoksne horn

/Jake

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 05-09-02 16:27

"Jake" <jake@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tjaa. Det kan dog også overdrives!. Så en gang en harley-kører i Frankrig
> hvis hjelm var pelsklædt og udstyret med et par velvoksne horn

Det med hornene skyldes vel at hans kone havde taget sig en elsker

Jørgen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-09-02 16:21

Jake wrote ...

> Tjaa. Det kan dog også overdrives!. Så en gang en
> harley-kører i Frankrig hvis hjelm var pelsklædt
> og udstyret med et par velvoksne horn

*LOL*

Jeg synes da det vidner om en god portion selvironi - sådan på den fede
måde.

--
Mikkel

Fra : gurskov

Dato : 05-09-02 16:26

> Er der nogle der ved hvem det var/er? -Eller hvordan jeg finder sådan
noget
> "ekstra opmærksomhed". (Fedt at komme susende forbi med "blafrende ører"!)
>
> Mette

Hej Mette

Her er et par som er glade for deres.... : )

gå til http://www.sv650.org og vælg "Current data" og find så indlæget:

Sep 2nd 'More from Mamoun' jean_jacques.rousseau@club-internet.fr
hi John as i promessed you please find attached a new photo this is my
girlfriend and me going for Deauville in vacancy I wish you'll like it and
our ears !!!!!

- Kunne jo være de havde købt dem på nettet..... du ka jo prøve at spørge..

Mvh
Gurskov

Fra : Torben Andersen

Dato : 05-09-02 16:28

Bike-Shoppen i Viborg har dem på lager

Fra : BM

Dato : 05-09-02 16:47

"David & Mette" <dvk_ftp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mette
> (Fjern "_ftp" fra adresse ved svar på email)
> (To reply by email remove "_ftp" from adress)

Det var Brdr. Sejr.

Mvh
Jesper Madsen

Fra : Jan Meyer