Udstødning til Savage
Fra : Brian

Dato : 05-09-02 12:29

Hvilken potte med lidt mere lyd skal man vælge til en Suzuki LS650 Savage?

Jeg vil gerne både have et råd på den billigste og på den fornuftigste!

Jeg er ikke interesseret i den helt vilde larm, men alligevel mere end
"symaskinelyden" der kommer fra fabrikken!

Mvh
Brian

Fra : Hekto

Dato : 05-09-02 13:10

In article <al7f5o$272k$1@news.cybercity.dk>, sadman@jubiipost.dk says...
> [...]
>
> Jeg er ikke interesseret i den helt vilde larm, men alligevel mere end
> "symaskinelyden" der kommer fra fabrikken!

*LOL*

Det billigste alternativ er at gribe boremaskinen og lave 4 stk. gedigne
12-14mm huller imellem popnitterne i bagpladen på potten. Så ændres lyden
klart fra symaskine, til den gedigne dunken af food-processor!
Der er stadig en anelse PFFFTTT PFFFFTT PFFFTT over lyden; men det er der
også på mange af de øvrige clip-on'er.

Det bedste jeg har hørt er Raask.
Et alternativ var måske at få bukket et rør selv, i rustfri. Så kan man
jo selv dæmpe, efter temperament.

--
Brian/Hekto

LS650 m. one-in-one

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-09-02 13:30

"Hekto" <bs@hekto[REMOVE).dk> skrev i en meddelelse
> Der er stadig en anelse PFFFTTT PFFFFTT PFFFTT over lyden; men det er der
> også på mange af de øvrige clip-on'er.
>
> Brian/Hekto
>
> LS650 m. one-in-one

LOL... Har sku aldrig set en savage med en Clip-on som udstødning!

Jeg ved godt hva du mener!

--
Mvh Mads Stetter
RF400R (Som har ladet sine clip-on'er agere håndtag!)

Fra : Hekto

Dato : 05-09-02 14:19

In article <al7io3$8ui$1@sunsite.dk>, m_stetter@hotmail.com says...

> [...]
>
> --
> Mvh Mads Stetter
> RF400R (Som har ladet sine clip-on'er agere håndtag!)

Nåååh! Holder du fast på cyklen, helt deroppe???
--
Brian/Hekto

LS650 m. one-in-one

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-09-02 14:45

> Nåååh! Holder du fast på cyklen, helt deroppe???
> --
> Brian/Hekto
>
> LS650 m. one-in-one

En clip on er et styr greb til en motorcykel, en slip-on eller bolt-on er en
potte til mc!

Eller hedder en udstødning til en chopper også clip-on??

--
Mvh Mads Stetter
RF400R

Fra : Hekto

Dato : 06-09-02 21:39

In article <alabfv$gn5$1@sunsite.dk>, m_stetter@hotmail.com says...

> En clip on er et styr greb til en motorcykel, en slip-on eller bolt-on er en
> potte til mc!

I know!

> Eller hedder en udstødning til en chopper også clip-on??

Nope! Du vidste jo hvad jeg mente!

--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Anneli

Dato : 05-09-02 21:47

"Brian" <sadman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken potte med lidt mere lyd skal man vælge til en Suzuki LS650
Savage?

> Jeg vil gerne både have et råd på den billigste og på den
fornuftigste!

Hej Brian!

Jeg har fået en Laser Outlaw på og har et meget ambivalent forhold til
den :0/ Det lyder rigtig godt og Savagen kører faktisk også bedre (den
har fået en større dyse også), men potten er bare rigtig, rigtig grim
:0(
Den blev lynhurtigt blå og chromen på skjoldet er begyndt at boble.
Jeg er faktisk kommet dertil, hvor jeg overvejer at sætte originalpotten
på igen...... men hvis nogen har et forslag til en potte, der _ikke_
bliver blå, så giv endelig lyd! :0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 06-09-02 04:54

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>...... men hvis nogen har et forslag til en potte, der _ikke_
> bliver blå, så giv endelig lyd! :0)
>
> Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Hæi do

Jeg købte en lille en uden indhold og den blev ikke blå.
Men den larmer så også en del mere.
Man kan også tage en søgning på googles billedsøgning med Suzuki Savage så
kommer et par wældige Savager frem

hamselv herfra

Fra : Hekto

Dato : 06-09-02 06:30

In article <al98vr$8p2$1@sunsite.dk>, "Tonny Eskesen\(DKMC\)"
<hamselv@sletdette-brammingnet.dk> says...

> [...]
> Men den larmer så også en del mere.
> Man kan også tage en søgning på googles billedsøgning med Suzuki Savage så

Hmmmm ... den eneste der umiddelbart fanger interessen er den med en
Super Trapp, dog har man ikke så meget at bruge de ekstra hypper til.

Hvad er det for en potte du har købt? ... og hvordan har du fået løst
problemet med 'knækket' der hvor samlingen er, og hvad med fastspænding?