Arkivdeling Windows XP -> Mac OS 9.1
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-09-02 12:37

Hvordan foregår det, når man vil hente filer fra en PC (Windows XP) med sin
iBook (Mac OS 9.1) via ethernet?

Har Windows XP nogle indbyggede protokoller, man kan bruge, eller skal man
installere ekstra tilbehør ligesom under Windows 98 (hvor jeg brugte PC
Maclan)?

/Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-09-02 12:44

> [...]
> installere ekstra tilbehør ligesom under Windows 98 (hvor jeg brugte PC

Undskyld, jeg kan se dette har været debatteret mange gange før, men de
gamle indlæg var blevet slettet fra min cache.

Og så ved jeg for resten heller ikke, om der er forskel på kontrolpanelerne
i Windows XP Home Edition og Professional. I mit tilfælde er der tale om
Home Edition.

/Martin

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 05-09-02 16:17

Martin Larsen <mtlsREMOVE@THISmac.com> wrote:

> [...]
> i Windows XP Home Edition og Professional. I mit tilfælde er der tale om

Så kan du få de gamle svar

XP Home har ingen "Services for Mac" - der skal man bruge 2000 Server.
Løsningen er 3.partsprogrammer eller at køre en ftp-server på XP'en fx.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Jan Jonasen

Dato : 06-09-02 12:47

In article <1fi1rw1.8o80ajyqpr5sN%ttvegaard@yahoo.dk>, Thomas Tvegaard
(ttvegaard@yahoo.dk) wrote:
> XP Home har ingen "Services for Mac" - der skal man bruge 2000 Server.
> Løsningen er 3.partsprogrammer eller at køre en ftp-server på XP'en fx.

Som FTP server vil jeg i så fald anbefale <http://www.serv-u.com/>. Der er
en 30 dages fuld funktionsdygtig trial, nem at sætte op og bestyre.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.