Weaterpop update
Fra : Per Bruus

Dato : 05-09-02 12:28

Var lige ind og se om det kunne bruges til noget.
Jeg kan se tilbage i gruppen at der har været problemer.
programmet skal opdateres til 1.51 for at virke.

Jeg har kun fundet Esbjerg og København, er der
ikke byer nærmere Østjylland ?

Vh
Per

Fra : Per Bruus

Dato : 05-09-02 12:33

"Per Bruus" <perbruus@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kun fundet Esbjerg og København, er der
> ikke byer nærmere Østjylland ?

Nå ja, man skal jo bar skrive .Denmark

vh.
Per

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-02 13:10

Per Bruus <perbruus@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har kun fundet Esbjerg og København, er der
> ikke byer nærmere Østjylland ?

Man har da ikke brug for andre byer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Bruus

Dato : 05-09-02 13:52

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> Man har da ikke brug for andre byer.
> --
> Henrik Münster
> Esbjerg
> Danmark

Det er også mest for at slippe for den liflige
lugt af fisk der strømmer ud fra Mac'en når man vælger Esbjerg ,
og så slipper vi også for torden, her i Arhus.

Vh
Per

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-09-02 14:03

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Man har da ikke brug for andre byer.

Odense?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Glenn Pedersen

Dato : 05-09-02 19:54

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Odense?

Roskilde

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-02 20:11

> [...]

> programmet skal opdateres til 1.51 for at virke.
>
> Jeg har kun fundet Esbjerg og København, er der

For nu at gøre tråden seriøs igen, så har jeg prøvet 1.5 og nu 1.5.1.
Jeg kan overhovedet ikke få den til at virke. Den siger, at den ikke kan
hente data: Data is temporarily unavailable. Skal man slette nogle
preferences, når man opgraderer? Jeg smed blot den gamle ud, og
kopierede den nye ind i programmappen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Bruus

Dato : 05-09-02 21:15

> [...]
> hente data: Data is temporarily unavailable. Skal man slette nogle
> preferences, når man opgraderer? Jeg smed blot den gamle ud, og

Da jeg ikke har haft den installeret før, kan jeg ikke hjælpe
ud over at den fungerer fint her OS10.2.
Du er ikke kommet til at hente std versionen der kun virker i US.

vh
Per

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-02 22:03

Per Bruus <perbruus@tdcadsl.dk> wrote:

> Du er ikke kommet til at hente std versionen der kun virker i US.

J-o s-e-l-v-f-ø-l-g-l-i-g h-a-r j-e-g h-e-n-t-e-t d-e-n. Den har jeg
altid brugt. Den anden er ny og koster jo penge. Jeg har dæleme også
brokket mig over, at pludselig virker først 1.3.5 og siden 1.4 ikke
mere. Helt tilfældigt. Og "Hovsa, der er vist sket et eller andet med
vores servere, så den ikke kan hente data. Nu skal vi nok lave en
opdatering". Og i løbet af tre uger og yderligere en opdatering skal vi
pludselig til at betale for det. Jeg har brokket mit på et forum
(Mediamac eller Macnyt), men ingen andre syntes at have noget imod det.
Jeg opfattede det sådan, at jeg havde misforstået hjemmesiden, hvor der
står:

"The freeware version of WeatherPop only supports cities in the United
States, covered by the National Weather Service."

Det kan jo også læses sådan, at i USA er kun byer dækket af the National
Weather Service med. I resten af verden er dækningen uændret. Det undrer
mig i øvrigt, at programmet kun kan bruges gratis i USA. Er WeatherPop
ikke norsk?
--
Henrik Münster
Esbjerg