java webcam
Fra : sharkandk

Dato : 05-09-02 11:44

Hej,

Jeg bruger en javacam.java og javacam.class til mit webcam, men det er ikke
altid det gider virke. Jeg får en NullPointerException. Jeg går ud fra at
det er styresystemet der ikke altid gider, men så tænkte jeg, at det kunne
være I kendte til problemet og har en løsning ?

På forhånd tak.

Fra : Lars Dam

Dato : 05-09-02 16:00

On Thu, 5 Sep 2002 12:44:15 +0200, "sharkandk" <sharkandk@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>det er styresystemet der ikke altid gider, men så tænkte jeg, at det kunne
>være I kendte til problemet og har en løsning ?

Det er en fejl i koden. Hvis ikke du har den, kan den ikke rettes.
NPE'en henviser hvor i koden fejlen er.

>På forhånd tak.

vh. ld

Fra : sharkandk

Dato : 05-09-02 19:49

> Det er en fejl i koden. Hvis ikke du har den, kan den ikke rettes.
> NPE'en henviser hvor i koden fejlen er.

Jeg har koden. Vil du se den ?

fejlen er: java.lang.nullpointerexception

Fra : Lars Dam

Dato : 06-09-02 06:53

On Thu, 5 Sep 2002 20:49:08 +0200, "sharkandk" <sharkandk@ofir.dk>
wrote:

>Jeg har koden. Vil du se den ?

Egentligt ikke. Men du kan jo poste den relevante part her så kan du
jo se om nogen vil hjælpe.

>fejlen er: java.lang.nullpointerexception

Står der ikke også i hvilken linie og klasse?

vh. ld