7210 vs. 6610
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 05-09-02 11:28

Hejsa...

Jeg står om skal købe ny telefon om kort tid, og jeg skal naturligvis have
det nyeste af det nyeste. ;) Men hvad er den store forskel på 7210 og 6610
udover designet? Nogen argumenter for den ene eller den anden model?

/Lars

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-09-02 11:47

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote:

> [...]
>det nyeste af det nyeste. ;) Men hvad er den store forskel på 7210 og 6610
>udover designet? Nogen argumenter for den ene eller den anden model?

Udover designet er der ingen forskel.

Peter

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 05-09-02 13:14

7210 er pisse grim (POP) - det er 6610 ikke

Dennis

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-09-02 14:35

"Dennis Meng Hansen" <dennis@dpnet.dk> wrote:

>7210 er pisse grim (POP) - det er 6610 ikke

Man må vel sige, at udseendet er en del af designet. Så jeg holder fast
i, at det er den eneste forskel.

Til at begynde med, mente jeg også at 7210 så underlig (ikke grim) ud.
Men da jeg havde en i hånden (på CeBIT) virkede den ganske ok. Men man
må sige, at Nokia ikke er bange for, at sende noget der ser anderledes
ud på markedet. Tænk bare på 5510 og 3650, som rygterne går om.

Peter

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 05-09-02 16:07

Peter Rongsted wrote:
::
--
Det er sgu' da ikke de samme telefoner - 7210 har flerstemmige ringetoner
samt Nokias fremtide Pop-Port tilslutning. Disse to ting gør da 7210'eren

Fra : R. Petersen

Dato : 05-09-02 16:40

> Det er sgu' da ikke de samme telefoner - 7210 har flerstemmige ringetoner

Det har 6610 ligeledes :
http://www.nokia.com/phones/6610/main_features.html

> samt Nokias fremtide Pop-Port tilslutning. Disse to ting gør da 7210

Og der kan 6610 også godt være med :

http://www.nokia.com/phones/6610/accessories.html

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 05-09-02 17:00

R. Petersen wrote:
[...]
Ja ok, det er bare ikke hvad nokia.dk skriver!

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-09-02 16:15

On Thu, 05 Sep 2002 10:47:23 GMT, nospam@rongsted.dk (Peter Rongsted)
wrote:

>Udover designet er der ingen forskel.

Det passer ikke - 63'eren kan bla. ikke sende lange SMS'er.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : R. Petersen

Dato : 05-09-02 16:33

> Det passer ikke - 63'eren kan bla. ikke sende lange SMS'er.

Ikke korrekt. 6110i med nyeste software kan godt sende concentrated SMS.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-09-02 08:54

Karsten Jensen <k-j@direkte.org> wrote:

>Det passer ikke - 63'eren kan bla. ikke sende lange SMS'er.

Hvad har det med 6610 og 7210 at gøre?

Peter