E-Mail
webnoob 5265
Outlook EXPRESS: ny post icon
Fra : fretur

Dato : 05-09-02 11:27

Nogen der ved hvordan man kan fjerne Nypost iconet helt og aldeles totalt.
Jeg er træt af det ikke kan markeres med regel da jeg modtager så meget spam
at jeg ikke har brug for at vide jeg har fået ny post.

Søren.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-09-02 12:07

"fretur" <fretur@hotmail.com> wrote in message

News:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : fretur

Dato : 05-09-02 12:07

Jaja, jeg har spurgt der men intet svar.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-09-02 14:07

> Jaja, jeg har spurgt der men intet svar.

Hvad får dig så til at tro at det er her du skal spørge...?

Det hører ikke til her. EOD.

Fra : fretur

Dato : 05-09-02 22:21

Hvorfor fiser du ikke væk fra disse NG'er, du har jo ikke andet end at sige
: Hvorfor ?? EOD osv. Få dig dog et liv !!!!!!!!!!!!!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-09-02 10:14

> Hvorfor fiser du ikke væk fra disse NG'er, du har jo ikke andet end at
sige
> : Hvorfor ?? EOD osv. Få dig dog et liv !!!!!!!!!!!!!

Hold dig til de grupper hvor spørgsmålene hører hjemme...

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Skriv _under_ det I svarer på. Spørgsmål først, svar bagefter.
Det er jo ikke Jeopardy.

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-09-02 20:09

> Jaja, jeg har spurgt der men intet svar.

Så så så såee....

Bruger ikke O.E., men min ven Google hjalp mig over på denne side:

http://www.okinfoweb.com/moe/mail/index.htm

Hvor jeg læste nedenstårnde. Jeg tror ikkeman kan disable brevet, men
man kan måske udnytte noget der ligner en bug (men som vist ikke er
det døm selv:

"Visual Mail Alert OE incorporates a visual alert for new mail.
When you receive new mail, an envelope appears in the tool tray on
the Taskbar. Again, this only works if you have OE open. If you
receive a message and have not read it when you close Mail, the
envelope will not reappear in the tool tray when you reopen Mail at a
later time. Some users have complained that the New Mail Notification
icon that appears in the tool tray mysteriously disappears. Usually,
this results from having enabled "Message is read after being
previewed for x seconds" under Tools | Options | Read. What is
happening is that OE is dutifully notifying you of the message, then
marking it as read which turns off the New Mail icon. To keep this
from happening, disable the option that automatically marks messages
as read."

--
Palle

Fra : fretur

Dato : 07-09-02 00:29

Ideen var god nok, men 'problemet' er bare at jeg ikke har nedenstående
problem
OE virker åbentbart for godt hos mig til jeg kan udnytte den 'bug' som nogen
åbenbart har haft.

Tak for rådet alligevel.

Søren.