NFL start i aften: 49'ers mod NY Giants
Fra : Ole :-\)

Dato : 05-09-02 11:12

Så ruller bolden........ nå nej, det gør den ikke i amerikansk fodbold, men
sæsonnen starter her i aften med de femdobbelte verdensmestre fra San
Francisco 49'ers med de dobbelte verdensmestre fra New York Giants

Sikken en fest der bliver. Zulu er vist ikke med fra i aften, men først på
søndag. Det betyder dog ikke at der ikke er penge at hente i kampen - odds
1,61 på 49'ers hos Gamebookers

--
Venlig hilsen

Ole

http://maxodds.1go.dk
irc.undernet.org #Tips+Odds

Min favoritbookmaker:
http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=134145
Live betting, P2P-spil, fortryd dit spil m.m.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-09-02 20:25

" Ole " wrote:

> [...]
> søndag. Det betyder dog ikke at der ikke er penge at hente i kampen - odds

Ja, det bliver _rigtigt_ godt. Søndag 2 kampe på Zulu.
(I Denver og Green Bay såvidt jeg husker)

Åååh, jeg glæder mig.!!

Ved nogen iøvrigt hvordan de kampe Zulu viser, udvælges.?

Det skal selvfølgelig passe med starte ikke senere end ca. 22, DK-tid, men
ellers.?

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Ole :-\)

Dato : 06-09-02 09:33

Jørgen Rasmussen skrev

Sådan 16 - 13 og pengene er vundet

> Ja, det bliver _rigtigt_ godt. Søndag 2 kampe på Zulu.
> (I Denver og Green Bay såvidt jeg husker)

Så er det slut med at møde tidligt mandag morgen, og ingen skal ringe efter
kl 22 søndag aften

> Ved nogen iøvrigt hvordan de kampe Zulu viser, udvælges.?
>
> Det skal selvfølgelig passe med starte ikke senere end ca. 22, DK-tid, men
> ellers.?

Det styres helt fra USA - mere ved jeg ikke

--
Venlig hilsen

Ole

http://maxodds.1go.dk