Omelet af blommer
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 05-09-02 10:46

Hej

Jeg har en del æggeblommer jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til.

Kan man lave en omelet kun af blommer, og bliver den god?

Er der ellers nogen forslag til en let anvendelse af nogle æggeblommer - de
er pasteruiserede - hvis det betyder noget.

Kåre

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-09-02 10:54

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@NOSPAMhum.auc.dk> writes:

> Jeg har en del æggeblommer jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til.
>
> Kan man lave en omelet kun af blommer, og bliver den god?

Jeg tror det bliver noget tørt stads.

> Er der ellers nogen forslag til en let anvendelse af nogle æggeblommer - de
> er pasteruiserede - hvis det betyder noget.

Æggesnaps, aioli og så kan jeg ikke rigtig komme i tanke om mere. Jeg
er lidt ideforladt.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Mikkel Winther

Dato : 05-09-02 11:32

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Æggesnaps, aioli og så kan jeg ikke rigtig komme i tanke om mere. Jeg
> er lidt ideforladt.

Kærnemælkskoldskål! Det er lidt sent på sæsonen, men det er jo stadig varmt.

Her betyder det noget at æggeblommerne er pasteuriserede. Det er nemlig dem
man skal bruge, hvis man vil være sikker på at undgå salmonella.

m.
--
"White folks only want to hear the good shit: life eternal, a place in God's
Heaven. But as soon as they hear they're getting this good shit from a black

Fra : Jette Mogensen

Dato : 05-09-02 12:22

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@NOSPAMhum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> er pasteruiserede - hvis det betyder noget.

Du kan opbygge et lager af hjemmelavet is til en regnvejrdag.
Lave lagkage med creme

mvh Jette