/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Kobberdom spørgsmål!
Fra : Morbid Angel


Dato : 22-11-00 12:44


Jeg har nu Netexpress fra TD fordi Jeg fik en negativ kobberdom af
WOL.

Jeg bor i et boligområde med mange blokker og de er bygget på samme
tid, men nu har en bekendt af mig som bor i blokken bagved fået en
positiv kobberdom, det syntes er mærkelig da jeg fik en negativ for 3
måneder siden.

Og der er intet lavet om i boligområdet så kobberlinierne skulle være
blevet bedre.

Mit spørgsmål er: er der nogle steder man kan klage og eventuelt få en
skriftelig udskrift på målingen af sin linie og få den vurderet
andetsteds hen ?

Jeg mistænker TD for at have bare sagt til mange at de ikke havde
kobber nok for at stjæle kunder fra WOL.

mvh
MA

 
 
Martin Stenderup (22-11-2000)
Kommentar
Fra : Martin Stenderup


Dato : 22-11-00 13:00

Morbid Angel wrote:
> Jeg mistænker TD for at have bare sagt til mange at de ikke havde
> kobber nok for at stjæle kunder fra WOL.

Jeg tvivler på at det er bevidst, men deres vurdering af råkobber kan
til tider virke ret tilfældig.

Mvh. Martin

--
Caput A/S Martin Stenderup Phone +45 70 12 24 42
Nygade 6 Developer Fax +45 70 11 24 42
DK-1164 Kbh K martin@caput.com http://www.caput.com

N/A (22-11-2000)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 22-11-00 14:24



Morbid Angel (22-11-2000)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 22-11-00 14:24


ja nu har jeg investeret masser af penge i Netexpress ved køb af modem
og ATM kort(da man ikke kunne leje eller låne dem dengang)
Og alt det bøvl jeg havde for at få linien opgraderet og til at
fungere , tog 2 uger efter fastsat dato og 100 vis af telefon opkald
for at få opgraderet linien fra 256 til 512.
Endvider har jeg forsøgt at få min ISDn linie konverteret om til
almindelig linie for at spare lidt på abonnementet, men det opgav jeg
da jeg fik at vide at jeg først skulle opsige mit Netexpress,
konvertere linien og oprette netexpress igen med derhørende flere
tusind kroner spildt på modem og linie , nej TD og service min bare
r.v.

Og nu har de fjernet de fleste binaries grupper =(

Det eneste jeg venter på er at der kommer mange andre muligheder og
firmaer som udbyder fastnet til billigere penge end de 500 om måneden
TD tager for det.


mvh
MA








Hauge (22-11-2000)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 22-11-00 14:35

Hejsa

"Morbid Angel" <morbid_angel@lords.com> wrote in message
news:UccbOqfYVT45Ox3F10gsR9h6cxLF@4ax.com...
>
> ja nu har jeg investeret masser af penge i Netexpress ved køb af modem
> og ATM kort(da man ikke kunne leje eller låne dem dengang)

Det er der jo desværre ikke så meget at gøre ved, andet end sige at det er
surt

> Endvider har jeg forsøgt at få min ISDn linie konverteret om til
> almindelig linie for at spare lidt på abonnementet, men det opgav jeg
> da jeg fik at vide at jeg først skulle opsige mit Netexpress,
> konvertere linien og oprette netexpress igen med derhørende flere
> tusind kroner spildt på modem og linie , nej TD og service min bare

Det passer ikke det de har sagt, du skal _ikke_ opsige noget abonnement på
Netexpress, du skal bare bede om en konvertering, og så derefter skal de
levere et andet modem til Netexpress. Undlad at gøre det lige nu, da de
mangler hardware til NE, så vil du stå uden NE i lang tid..

Jeg kender en der har skiftet fra ISDN til PSTN der også har NE, og der
ringede han bare og bad om konvertering, og gav besked om NE, det var ikke
noget problem, han skulle 'bare' have et nyt modem..

Men er problemet for dig, at du også har købt selve modemet? Hvis du opsiger
og genbestiller, så får du jo modemet gratis, og ATM25 kortet skal du jo
ikke have fat i, det har du jo. Dog har du et modem du ikke kan bruge til
noget, gør det noget?

Mvh Hauge



N/A (22-11-2000)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 22-11-00 15:01



N/A (22-11-2000)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 22-11-00 15:01



Flemming Riis (22-11-2000)
Kommentar
Fra : Flemming Riis


Dato : 22-11-00 15:01

On Wed, 22 Nov 2000 14:53:59 +0100, Morbid Angel
<morbid_angel@lords.com> wrote:

>Tja når man tenker på hvor stor en virksomhed TD er og at de ikke kan
>have råd til nogle større diske hehe.

De er bestilt.

>Men så vidt jeg ved er det ikke det som er problemet, nok mere at de
>ikke har nok kompetente medarbejdere til sådanne opgaver, og stakkels
>Barry han må lave det hele og er nærmest en slave for TD.

Mon ikke de har folk der kan skrue et par terrabyte på en sun æske


Morbid Angel (22-11-2000)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 22-11-00 15:37

>
>De er bestilt.

Det er godt så må man bare vente.

>Mon ikke de har folk der kan skrue et par terrabyte på en sun æske

Jo men det var mere det med styring af softwaren jeg hentyded til.

mvh
MA


Rune Klausen (23-11-2000)
Kommentar
Fra : Rune Klausen


Dato : 23-11-00 14:58


"Morbid Angel" <morbid_angel@lords.com> wrote in message
news:wtkbOjYvVA7if5Q25KIWDRIPt+K8@4ax.com...
> >
> >De er bestilt.
>
> Det er godt så må man bare vente.
>
> >Mon ikke de har folk der kan skrue et par terrabyte på en sun æske
>
> Jo men det var mere det med styring af softwaren jeg hentyded til.

Det er der, der er faktisk et par stykker...

Den skulle køre efter jul, ja, der er lngtid til, og jeg æverger mig
gevaldigt...


-Rune



Morbid Angel (22-11-2000)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 22-11-00 15:40



vel den besked jeg fik var at, jeg skulle have 3 teknikerbesøg og at
det ville tage lang tid før jeg var oppe at køre igen, og nej det gør
ingen ting at jeg har et modem til 1000,-kr liggende =)

mvh
MA

Lasse Jarlskov (22-11-2000)
Kommentar
Fra : Lasse Jarlskov


Dato : 22-11-00 16:35

Morbid Angel <morbid_angel@lords.com> wrote:

>Mit spørgsmål er: er der nogle steder man kan klage og eventuelt få en
>skriftelig udskrift på målingen af sin linie og få den vurderet
>andetsteds hen ?

Nej. Men hvis du er bange for at dit negative svar har været lidt for
tilfældigt, kan du prøve at bestille hos WOL igen. Det kan være at du
er heldigere denne gang.

--
mvh.
Lasse Jarlskov,
der for 3 måneder siden ikke havde rå kober, men nu har fået en
teknikertid af WOL.

Martin Højriis Krist~ (25-11-2000)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 25-11-00 11:29

> Jeg har nu Netexpress fra TD fordi Jeg fik en negativ kobberdom af
> WOL.
> Mit spørgsmål er: er der nogle steder man kan klage og eventuelt få en
> skriftelig udskrift på målingen af sin linie og få den vurderet
> andetsteds hen ?

Det er WOL der skal klage for det er dem der er kunden overfor TDK.

> Jeg mistænker TD for at have bare sagt til mange at de ikke havde
> kobber nok for at stjæle kunder fra WOL.

Der er rigtig mange ting der spiller ind ved kobber-beregningen så det kan
godt se sjovt ud for udenforstående...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste