Ang. "Forever bright"...
Fra : Hans Paulin

Dato : 05-09-02 09:51

....så var jeg i Helsekost for at købe en tube...

....dén havde de ikke - men de havde til gengæld en anden tandpasta (fra
Urtekram) - osse med aloe vera i - dén kostede til gengæld kun
16,50...he he...så nu prøver jeg lige dén...
Hans

Fra : Johnny H. Nielsen

Dato : 06-09-02 10:58

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev i en meddelelse news:wSEd9.54037$ww6.3927599@news010.worldonline.dk...
> [...]
> Urtekram) - osse med aloe vera i - dén kostede til gengæld kun
> 16,50...he he...så nu prøver jeg lige dén...

He he.. godt gået

Hvad hedder dit ?? Skal vi prøve at 'bytte' varedeklaration ? Her er hvad der er i Forever Bright:

Stabilized aloe vera gel,
sorbitol,
hydrated silica,
glycerin
sodium lauryl sulfate
carrageenan
flavor
bee propolis
sodium saccharin
sodium benzoate
chlorophyllin-copper complex

Ka´du slå den ??? (Jeg synes godt nok, at noget af det lyder farligt, det er faktisk første gang, at jeg kigger på den)

Med venlig hilsen
Johnny

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-09-02 00:04

"Johnny H. Nielsen" <news.inet.tele@.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ka´du slå den ??? (Jeg synes godt nok, at noget af det lyder
farligt, det er faktisk første gang, at jeg kigger på den)

Hej Johnny!

.... ...jeg prøver lige:

Kridt
vegetabilsk glycerin
vand
agar
æterisk mandarinolie
aloe vera
myrra

- og intet andet, som de skriver...

Hygge!
Hans

Fra : solvang

Dato : 13-02-03 00:09

"Hans Paulin" skrev d. 07-09-02 00:04 dette indlæg :

> [...]
>
> Ka´du slå den ??? (Jeg synes godt nok, at noget af det lyder
> farligt, det er faktisk første gang, at jeg kigger på den)

Hvad er det lige der er kridt i den billige tandpasta for???
For at slibe skidtet af dine tænder.

Det er ikke for ingen ting at FLP´s tandpasta går for at være markedes
bedste.

Hvis du mangler en forhandler af det, så kan du købe den igennem mig.
M.V.H.
Else.
EGC@pc.dk
Din uafhængige FLP distributør.

http://www.kandu.dk/

Fra : arc@na

Dato : 19-02-03 20:26

"solvang" <solvang.news@kandu.dk> wrote in news:3e4ad457$0$137
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvis du mangler en forhandler af det, s† kan du k›be den igennem mig.
> M.V.H.
> Else.
> EGC@fuck.dk
> Din uafh‘ngige FLP distribut›r.

Det er forbudt at reklamere i grupperne på usenet. Næste gang kan der
meget vel ryge en klage afsted til din ISP.

> http://www.kandu.dk/

Nåååh, der har vi forklaringen.

arc@na
Leveret af kandusålavær.

Fra : solvang

Dato : 19-02-03 23:23

"arc@na" skrev d. 19-02-03 20:26 dette indlæg :
> [...]
>
> Det er forbudt at reklamere i grupperne på usenet. Næste gang kan der
> meget vel ryge en klage afsted til din ISP.

Arc@na !!

Det er min og kun min fejl.
Så det er godt, at der lige var et vågent hoved der.
Men hvis jeg så siger, at jeg ikke lige var klar over, at der ikke måtte
reklameres
Vil du så tro mig???
Jeg har kun været med siden d. 19 jan. så jeg har mange faldgrupper jeg
skal lære at tackle.

M.K.H.
Else.

http://www.kandu.dk/

Fra : arc@na

Dato : 21-02-03 13:06

> [...]
> måtte reklameres
> Vil du så tro mig???
> Jeg har kun været med siden d. 19 jan. så jeg har mange faldgrupper

OK. Hvis du vil vide mere om usenet, ville det være en god idé at kigge
på siden http://www.usenet.dk. Samtidig vil jeg anbefale dig ikke at
bruge kandu, men i stedet få en ordentlig newsreader - du kan enten bruge
Outlook Express, eller et andet program som f. eks. X-news (hentes fra
http://xnews.newsguy.com).

God fornøjelse.

arc@na