Akrapovic..??
Fra : Benz...

Dato : 05-09-02 08:56

Er der nogen som har nogen erfarringer med Akrapovic slip-on i titan??

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-09-02 09:23

Jeg har komplet titaniumsystem. Hvis det kun er for lyden, er det vel ok med
slip-on. Hvis du også vil have lidt ydelse afhænger det af hvilken MC du
har. Jeg har kørt med min i et år uden probs. Og lyden er ikke vanvittig
høj, så jeg kan godt være den bekendt. Men det siges også at afhænger af
hvilken MC der er tale om.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-09-02 14:23

?? har du sat akrapovic på din Blackbird??? hvorledes kører den med det?? og
hvad med lyden, kan man holde det ud???.

Brian W.
yzf1000r m. Yoshimora rs-3

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 05-09-02 15:01

"Brian Wendelbo" <Dustyman41@hotmail.com> wrote in message
> ?? har du sat akrapovic på din Blackbird??? hvorledes kører den med det??
og
> hvad med lyden, kan man holde det ud???.

Lyden på HenrikN's BB er rigtig fed. Den lyder godt, uden at larme.. Mit gæt
er næsten at den kan synes med den på..

MVH Kenneth.
www.RaptorMC.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-09-02 15:31

Tak for ordene. Og den kører også bedre. Jeg har hævet effekten og momentet.
Den kører dog dårligere under 2000 omdr/min.

Du kan se effektkurve på min hjemmeside, henriknielsen.dk

--
Mvh.
Henrik

Fra : Jake

Dato : 05-09-02 15:33

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Tak for ordene. Og den kører også bedre. Jeg har hævet effekten og
momentet.
> Den kører dog dårligere under 2000 omdr/min.

Hvem ligger også og roder rundt under 2K omdrejninger

/Jake

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-09-02 15:34

"Hvem ligger også og roder rundt under 2K omdrejninger"

Exactly my point.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-09-02 22:05

he det ser skam ikke tosset ud.. med en powercommander kan du skyde effekten
yderlig op. sådan en har mikkel fra klubben, på sin BB, den måler 144 på
hjulet..!

Men din ser sku fed ud nu.. hmm misundelig bare lidt *gg*

Brian .W

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-09-02 06:16

> he det ser skam ikke tosset ud.. med en powercommander kan du skyde
effekten
> yderlig op. sådan en har mikkel fra klubben, på sin BB, den måler 144 på

Ikke HenrikN's - den er af de sidste med karbunader..

MVH Kenneth.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-09-02 14:23

Og jeg har jo også næsten 144 på hjulet.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Benz...

Dato : 06-09-02 10:12

Tak...

Dvs.. Ingen dårlige erfaringer... Fint Fint...