Excel driller - ændringer tabes
Fra : Rømer

Dato : 05-09-02 08:10

De sidste dage har jeg oplevet, at jeg i forbindelse med budgetlægning har
brugt timer på at foretage ændringer - har autogemt hver 10 minut - og gemt
"manuelt" ved afslutning - men når jeg åbner dokumentet igen dagen efter, er
det det oprindelige dokument, jeg åbner.

Gode råd modtages!
Hvad sker der?

Leo

Fra : pre

Dato : 05-09-02 13:45

Måske kunne du ha´ glæde af denne snip som meget praktisk overskriver en
kopi - hvorefter den altid skulle være den seneste version. Sæt den på
en knap eller en genvej, den kan også automatiseres.
Sub GemKopi()
ActiveWorkbook.SaveCopyAs "C:\Windows\TEMP\XXXX.XLS"
End Sub

© pre 2002