Søger hold til adventure sport
Fra : Anker Møller

Dato : 05-09-02 08:06

Hej

Jeg er en mand på 40 år. Jeg har dyrket triathlon på motionsniveau
i nogle år, men har nu fået løst til at prøve adventure sport.

Adventure sport er en holdsport, med normalt 3-4 mand m/k på et hold,
hvor man bevæger sig en distance ved løb/gang, cykel (mtb),
svømning, rulleskøjte, kano/kajak mm mellem nogle såkaldte
check points. Man skal selv finde vej mellem check points, så der er
også en grad af O-løb i adventure sport. Der kan også være indlagt
forskellige pointgivene aktiviteter i en konkurence
fx klatring/rappelling.

Det lyder måske lidt voldsomt, men hvis man er frisk på at prøve
forskellige udfordringer og i øvrigt har en almindelig god kondition,
kan de fleste være med.

Mit problem er, at jeg mangler nogle at danne hold med. Helst fra
Langå/Randers egnen, da det vil være en stor fordel at kunne træne sammen,
så man kan lære hinanden styrker og svagheder at kende.

Der er en konkurrence i Viborg 26. oktober, se link
http://www.giv.dk/modules.php?name=Sections&sop=viewarticle&artid=131

Kontakt mig hvis du er interesseret.

Fra : sportychick

Dato : 05-09-02 11:26

Hej Anker,

Det lyder som et spændende projekt du har gang i! - Har du prøvet også
at lede efter holdmedlemmer på http://www.sportspladsen.dk/ ? Det er en
side, hvor man kan finde nogen at træne sammen med (eller spille mod) på
det niveau man nu er på.

Held og lykke.

VH

Sportychick