Isolering
Fra : John Buhl

Dato : 05-09-02 07:12

Hejsa
Jeg skal have isoleret mit hus inden det bliver vinter,
hvad skal jeg gøre det med, hvad er bedst og hvor køber jeg det
billigst??Kan det betale sig at leje en lastbil og køre til tyskland og købe
det der, er der nogle som har erfaring med det ??
Jeg har 120 m2 loft hvor der ligger 100 mm isolering i forvejen..
På forhånd tak
John

Fra : Johnny H. Nielsen

Dato : 05-09-02 08:15

"John Buhl" <JohnB@vejenhs.dk> skrev i en meddelelse news:al6sk8$m54$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> det der, er der nogle som har erfaring med det ??
> Jeg har 120 m2 loft hvor der ligger 100 mm isolering i forvejen..

Hej John.

Jeg spurgte her i gruppen for nogen tid siden, om der var nogen der kendte til Perlite som isolering. Jeg fik aldrig svar. Jeg er ikke meget for, at der skal pilles mursten ud af mit hus, for man kan altid se det bagefter, næsten ligegyldig hvordan det bliver lavet. En af fiduserne ved Perlite er, at man kan komme det i foroven i hulmuren, man kan gøre det selv, hvis det er det man vil, det er ikke allergifremkaldende og skulle isolere lige så godt som 'almindelig' isolering, plus nogle andre positive ting. Spørgsmålet er så om man kan få det til at lægge sig 'rigtigt' under vinduer og døre. Hvad sker der, hvis man vil lave et vindue om til en dør eller omvendt o.s.v. Skulle du på din vej møde noget om Perlite, må du meget gerne lade høre fra dig her. se evt: www.perlite.dk

Med venlig hilsen
Johnny H. Nielsen

Fra : John Buhl

Dato : 05-09-02 09:00

Det er mit loft jeg skal have isoleret...

Fra : Mick

Dato : 05-09-02 13:10

Hej

Du skal husk at købe A-isolering

Du skal lave en vind skræm i kanten

Du skal husk at rode op på loftet inden du går i gang

så er det bare at går i gang

mvh
Mick

Fra : Calle.

Dato : 05-09-02 16:48

John Buhl wrote:
> [...]
> og købe det der, er der nogle som har erfaring med det ??
> Jeg har 120 m2 loft hvor der ligger 100 mm isolering i forvejen..

Hej

du kan bestille rockwool i Tyskland, så kommer den danske rockwoolbil med
det, men til tysk pris. Kender et par der har gjort det. Ved bare ikke hvor
i Tyskland de bestilte det.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jan Arentoft

Dato : 05-09-02 20:32

> [...]
>
> du kan bestille rockwool i Tyskland, så kommer den danske rockwoolbil med
> det, men til tysk pris. Kender et par der har gjort det. Ved bare ikke

Det lyder spændende, nogen der har et bud ???
Jan