Politiet skal nu offentliggøre deres fartf~
Fra : Asger Steffensen

Dato : 04-09-02 23:06

Men mon ikke det bliver lavet om igen når bødepengene begynder at savnes i
de offentlige budgetter...

Asger
ZX-10

Fra : "H;P

Dato : 05-09-02 00:05

Hejsa´

"Asger Steffensen"skrev i en meddelelse

> Men mon ikke det bliver lavet om igen når bødepengene begynder at savnes i
> de offentlige budgetter...

Fartfælder er sq iorden, så længe de er bemandet med mennesker der udføre
deres job. De der automatiske kan de altså skrotte. Der er gået alt formeget
tekno i hverdagen. Alt der kan automatiseres....er gjort !.
Om man styre sig og holder sig fra at lave forkerte ting de forkerte steder,
så holder de fleste poltibetjente sig i ro. Og det ved alle (næsten).

Hilsen

H;P
--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk <Nu opdateret>
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310 >Add me on MSN messenger

Fra : RpR

Dato : 05-09-02 06:04

> Fartfælder er sq iorden, så længe de er bemandet med mennesker der udføre
> deres job. De der automatiske kan de altså skrotte.

De fuldautomatiske har MC piloter hvist heller ikke meget at være bange for,
så skal de da placere et kamera på hver side..

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-09-02 08:10

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> De fuldautomatiske har MC piloter hvist heller ikke meget at være bange
for,
> så skal de da placere et kamera på hver side..

Nej!

vh

Niels

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-09-02 09:46

"Niels Drewes" <+nospam+ndr.tf@taarnby.dk> wrote in message

> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> for,
> >
> Nej!

JO!!

Hvordan pokker skulle de ellers kunne aflæse nummerpladen???

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Martin_P

Dato : 05-09-02 11:41

>JO!!
>
>Hvordan pokker skulle de ellers kunne aflæse nummerpladen???
>
>--
>MVH
>Anders Thorup
Here we go again....

Martin_P

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-09-02 11:47

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> skrev i en meddelelse

> JO!!
>
> Hvordan pokker skulle de ellers kunne aflæse nummerpladen???

Dette emne har været oppe et utal af gange. Det sidder en
(pensioneret?)politimand inde i bilen med pen og blok og norterer dit reg.
nummer ned. Efterfølgende kan du være heldig at få et fint foto tilsendt,
med et spørgsmål om det er dig der sidder på motorcyklen.

Som sagt det har været debateret mindst 100 gang, så prøv lede lidt i de
gamle meddelser og du skal finde...........

vh

Niels

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-09-02 11:50

Niels Drewes wrote ...

> "Anders Thorup" <Daffy@it.dk> skrev i en meddelelse

> Dette emne har været oppe et utal af gange. Det sidder
> en (pensioneret?)politimand [...]

Nu kan selv jeg se at I taler forbi hinanden

Mon ikke Anders taler om "stærekasserne", altså de fuldautomagiske
kameraer der er sat op nogle steder til at snuppe folk der kører over
for rødt, fart osv. men du, Niels, taler om deres (bemandede
foto-varevogne)?

Men det ville selvfølgelig ligne mig at have misset begge jeres pointer

--
Mikkel

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-09-02 12:06

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kameraer der er sat op nogle steder til at snuppe folk der kører over
> for rødt, fart osv. men du, Niels, taler om deres (bemandede

Jo sikkert, tråden tog udgangspunkt i artiklen
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=231631 hvor der bla står:

" Dag for dag skal man på Rigspolitiets internetside kunne se, hvor på det
danske vejnet, de teknologispækkede varevogne i de kommende timer holder og
tager billeder af bilister, der kører for stærkt."

Jeg kender ikke stærekasserne men de er ikke sat op på Sjælland.

vh

Niels

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-09-02 12:08

Niels Drewes wrote ...

> Jeg kender ikke stærekasserne men de er ikke
> sat op på Sjælland.

Heldigvis heller ikke her i Aalborg. Endnu...

--
Mikkel

Fra : flemsus

Dato : 05-09-02 13:28

> [...]
> tager billeder af bilister, der kører for stærkt."
>
> Jeg kender ikke stærekasserne men de er ikke sat op på Sjælland.

Ja men dit svar er lige nedenunder et der referer til de ubemandede, og det
ser da også ud til at det er det du svarer på. Så jeg siger også JO.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : René Hansen

Dato : 05-09-02 13:41

Fuldautomagiske? HMMMM. Spændende initiativ, hvordan virker sådan en Harry
Potter-tingest?
(Jæ' ku' altså bare ikke la' vær')
Ren

Fra : Martin

Dato : 05-09-02 12:38

> [...]
>
> Som sagt det har været debateret mindst 100 gang, så prøv lede lidt i de
> gamle meddelser og du skal finde...........

ja ja og blah blah blah.. lyt til Niller , han ved det hele ....

Prøv lige at læse det du svarer på, der BLEV rent faktisk skrevet
FULDAUTOMATISK.

Og nej det betyder ikke at den pensionsramte bet(j)ent bliver fuld
autmatisk....

Martin

Fra : flemsus

Dato : 05-09-02 13:30

> [...]
> FULDAUTOMATISK.
>
> Og nej det betyder ikke at den pensionsramte bet(j)ent bliver fuld

Sådan du!
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Martin

Dato : 05-09-02 14:19

"flemsus" <flemsus@hotmail.com> wrote in message

> Sådan du!
> Mvh. Flemming Sørensen

Ja sq. ;-]

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-09-02 14:57

> [...]
>
> Som sagt det har været debateret mindst 100 gang, så prøv lede lidt i de
> gamle meddelser og du skal finde...........

ACK,, prøv at læse det jeg svarer på, og du vil forstå!!!
Det er de FULDAUTOMATISKE fartfælder der snakkes om,, og altså ikke en eller
anden varevogn!!!

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-09-02 15:33

> ACK,, prøv at læse det jeg svarer på, og du vil forstå!!!
> Det er de FULDAUTOMATISKE fartfælder der snakkes om,, og altså ikke en
eller
> anden varevogn!!!

Ja, ja jeg hafr forstået at I har nogen specielle fartfæller hvor du kommer
fra!!!!!

vh

Niels

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-09-02 16:11

> [...]
> eller
> >
> Ja, ja jeg hafr forstået at I har nogen specielle fartfæller hvor du

Prøv at tage til Århus!!
Der har de ihvertfald haft stærekasser (og har det vel endnu)

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-09-02 16:48

> Prøv at tage til Århus!!
> Der har de ihvertfald haft stærekasser (og har det vel endnu)

Ok, aldrig set dem.

vh

Niels

Fra : RpR

Dato : 05-09-02 20:01

> Prøv at tage til Århus!!
> Der har de ihvertfald haft stærekasser (og har det vel endnu)

De har haft én kasse på Sydals, og så er jeg blevet knipset adskillige gange
i Tyskland. Kasserne i Tyskland og Danmark er magen til svjv.