Lastbiler i min bare ... :-/
Fra : albert

Dato : 04-09-02 21:37

Jeg kørte nede på Århus havn idag.

Der var rødt så jeg stoppede. Så kom der et tog parallelt med vejen, og der
var en lille grøn pil fremaf der tændte. Eftersom hovedsignalet stadig var
rødt, varede det lige et par sekunder inden jeg fattede, at jeg måtte køre.

Jeg lavede en ret frisk acceleration i 1. gear hvorefter jeg ved ca. 60 km/t
skifter til 2. I det øjeblik får jeg den ide at kigge i sidespejlet.

FÅÅÅÅÅÅÅK : Helt oppe i røven ligger en lastbil. Meget kan man sige om
lastbiler, men en frisk acceleration fra en 1000ccm'er, DET kan de ikke
hamle op med. Altså er eneste forklaring, at lastbilen blot er blæst derud
af og taget som en selvfølge at jeg nok skulle komme igang.

Havde jeg ventet et sekund mere, så havde min MC været en halv meter kortere
!!!

Manden havde hverken dyttet eller noget, bare kørt... Det var sgu ikke
noget rart syn

Mvh Albert - en forskrækkelse rigere...

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-09-02 22:22

> Manden havde hverken dyttet eller noget, bare kørt... Det var sgu ikke
> noget rart syn

Psykopat - han kan ikke forvente med 100% sikkerhed, at du ville accelerere
hurtigt op.

Fra : Nord

Dato : 04-09-02 23:33

Vil lige tage truckeren i forsvar...

De er kvikke på aftrækkeren.. !!! En tom sættevogns trækker med EPS
elektroniks gearskift ) Specielt en Mercedes 4422 eller er det 2244, den
skal man ikke i en bil lege med.. Og jeg skal hellere ikke på min gsx600

De sparker røv... Inden man når at klø sig et vis sted er han på den anden
side af lyskrydset.
Min bror som er eksport chaffer har jeg været en del gange med ude og griner
hver gang vi tryner en bimmer i et kryds.
Såe, det kan godt være de er store og klodsede, men de kan "beeep" flytte
sig...

Men den trucker der lå helt oppe i røven på dig, burde som sagt ha vist
noget mere hensyn... Jeg viser hensyn til busser og lastbiler der skal ud på
meget trafikert vej.. og jeg syntes da oxo at min hjælp tit er gengældt ved
at de giver tegn til at man enten kan overhale eller at der er fare forud
som gør at man sikkert ikke kan lave en sikekr overhaling af dem..

Well.. har oxo oplevet at få et lift af en GASA bil... Jeg var punkteret kl.
lort om natten, en trucker standsede og tilbød mig at stille tøzen blandt
blomsterne.. 4 timer senere holdte jeg i Nørresundby og læssede biken af på
min bopæl...

Så al respekt til lastbilerne, og op i bækassen med bilerne...

Niller

GSX600F - som står ved maleren ...

Ps.. min tøz kig ligepludselig kun på 3 cyller... Såe.. karbonaderne blev
renset og vupti.. 4 cyller igen .. Sjovt sm en rengøring kan gøre godt

Fra : Thomas Makro

Dato : 05-09-02 11:50

On Wed, 4 Sep 2002 22:36:40 +0200, "albert" <no.spam@dk> wrote:

> [...]
>af og taget som en selvfølge at jeg nok skulle komme igang.
>
>Havde jeg ventet et sekund mere, så havde min MC været en halv meter kortere

He he, altså skal man altid fyre den godt af...

--
Mvh Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : wheeler

Dato : 05-09-02 18:42

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Nu huskede du vel at "give ham fingeren" ???

Hvilket minder mig om et midalderende ægtepar forleden, hvor føreren bare
skiftede venstre vognbane uden at se sig over skulderen (det kunne jeg se
han ikke gjorde - hvade jeg ikke været opmærksom på det var det gået galt) -
så jeg lige akkurat kunne komme bag på ham på siden og give hans kofanger et
godt los med forsvarets de bedste.
Da vi lidt senere når op til rødt stiger han ud og går op til mig og spørger
om jeg ville ham noget, hvor jeg jo kun ku svare med samme spørgsmål og om
han overhovedet havde set mig??

I tror det er løgn, men han svarede faktisk at han havde set mig...!...hvis
jeg havde været gal nok havde den bemærkning næste fortjen et los på
forreste kofanger

Take care out there

Wheeler

Ps. nu skal det lige siges til mit forsvar af den omtalte kofanger tilhørte
en ældre Opel fra midtfirserne..ellers havde jeg sku nok været for meget
kylling ;-(

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-09-02 06:18

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message

> Ps. nu skal det lige siges til mit forsvar af den omtalte kofanger
tilhørte
> en ældre Opel fra midtfirserne..ellers havde jeg sku nok været for meget
> kylling ;-(

I sådan en situation, er det sku i orden med et los over kofangeren )
(han skal bare være glad at det ikke var ham selv der fik et los)

MVH Kenneth Egholm.