Garmin GPS V ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 04-09-02 21:29

Hej, jeg er blevet tilbudt en Garmin GPS V der kun er 3 måneder gammel og
med garenti og kvitering.
Er den ok eller hvordan ser det ud ?
der står den er vandtæt ... kan den holde til at sidde på mc'en ?
hvad må den koste ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 04-09-02 21:32

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med garenti og kvitering.
> Er den ok eller hvordan ser det ud ?
> der står den er vandtæt ... kan den holde til at sidde på mc'en ?

Den skulle kunne holde til 30min under 5meter vand... Den har lige været på
tilbud til omkring 6000 - 7000 kr og jo den skulle kunne holde til at sidde
på en MC.
(har kun prøvet den i bil, der var den udmærket)

Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Ulla

Dato : 04-09-02 22:49

Aldi solgte for et par måneder siden Garmin V for ca. 6000 kr med
skandinavisk kort og ca 7000 kr med digitale kort for hele Vesteuropa. Det
var en god pris. Aldi havde da også indbrud i mange butikker og fik hugget
lageret af GPS'er.

Den virker glimrende på MC, specielt hvis du strømforsyner fra MC'en, så du
kan køre med baggrundslyset tændt og ikke skal tænke på batterier. Mange
Bimmere kører med den, inkl. mig selv, og jeg har kun gode erfaringer med
display, køreinformationer, tracking, rutning, adresse look-up osv. Visning
og tracking af hastighed er lige så præcis som politiets udstyr.

mvh
Magnus

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 05-09-02 09:03

> [...]
> med garenti og kvitering.
> Er den ok eller hvordan ser det ud ?
> der står den er vandtæt ... kan den holde til at sidde på mc'en ?

Har selv en Garmin V og er meget glad for den

tjek evt. Peters side http://www.hasselbalchs.dk/mc/mc_gps.asp

--
MVH Rune DMCN# 581
Yamaha TDM850

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 05-09-02 12:16

> tjek evt. Peters side http://www.hasselbalchs.dk/mc/mc_gps.asp

Bedre link (med menu og dermed conteksten):

http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=40&y=70

Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
www.hasselbalchs.dk

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 05-09-02 14:19

> Bedre link (med menu og dermed conteksten):
>
> http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=40&y=70

Åh, glimrende. Forresten så kontakter jeg dig nok ang. det strøm kabel
haløjsa til min garmin, så kan vi ent kigge på det samme. Ligger bare og
ordner min nye lejlighed for tiden, så det ser desværre småt ud med tid til
mit "legetøjs" projekter
--
MVH Rune DMCN# 581
Yamaha TDM850

Fra : Henrik Olsen

Dato : 10-09-02 12:34

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMtiscali.dk> wrote in message
> Hej, jeg er blevet tilbudt en Garmin GPS V der kun er 3 måneder gammel og
> med garenti og kvitering.
> Er den ok eller hvordan ser det ud ?

Husk at opdatere dens firmware (kan hentes på Garmins hjemmeside). Det er
temmeligt vigtigt, da der er rettet nogle belastende fejl der var i starten.
Men nu virker det fint.