Mobil <-> Outlook ?
Fra : John Frandsen

Dato : 04-09-02 20:19

Hejsa gruppe.

Findes der en telefon, ud over Nokia 9210, som kan synkroniseres med
Microsoft Outlook ?

Ikke nødvendigvis hele Outlook, men mindst aftalekalenderen.

Mvh John

Fra : // Ralley

Dato : 04-09-02 21:03

Hej John

Ja det kan Nokia 6310i, har en selv og det kører bare

// Ralley

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-09-02 08:48

> [...]

>Microsoft Outlook ?
>
>Ikke nødvendigvis hele Outlook, men mindst aftalekalenderen.

Ja mange. Nokia, Sony Ericsson, Siemens og Motorola har alle flere
modeller. For det meste er det kun de lidt dyrere telefoner, som har
kalender, men fx T65 har en rigtig god en. I de fleste af Nokias
telefoner er kalenderen ikke helt på niveau med Sony Ericsson eller
Siemens, men 7650 har en meget god en. Det skulle de kommende 7210/6610
også have, men dem har jeg ikke prøvet endnu.

Peter

Fra : [2920]Magnus Alkil

Dato : 07-09-02 02:01

Hvordan får jeg min T65 til at synkronisere med mit Outlook - hvilket
datakabel skal jeg bruge og hvordan gør jeg ??

På forhånd tak

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-09-02 12:42

"[2920]Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> wrote:

>Hvordan får jeg min T65 til at synkronisere med mit Outlook - hvilket
>datakabel skal jeg bruge og hvordan gør jeg ??

Du skal bruge et DRS-11 kabel fra Ericsson. Kabler fra 3. part virker
ikke altid med en dual cpu telefon som T65.

Du kan hente et gratis program på http://www.sonyericsson.com/support
Indtast T65 i product finder og vælg Synchronization. Der er forskellige
pakker at vælge mellem. Programmerne virker iøvrigt også med andre nyere
Ericsson telefoner som T39 og T68.

Peter