3310 el ericsson T65?
Fra : Anders

Dato : 04-09-02 18:19

Hvilken af ovenstående telefoner er fedest/bedst?
Jeg tænker her på menufunktioner, holdbarhed, udholdelige ringetoner,
batteritid m.m.

MVH. Anders

Fra : MaRk

Dato : 04-09-02 18:46

Hej

Jeg har haft 3330 og har nu T65, og jeg er ikke i tvivl om hvilken en er
bedst: Min T65.

Den fedeste er T65, men det er jo en smags sag.
Menu funktioner? Funktioner i det hele taget? T65 har mere at byde på her,
billeder, billede tilefonbog, sms tæller, lækker kalende rmed uge visning,
email, gprs.

Jeg kan bedst lide tonerne på ericsson, selvom der nu ikke er den store
forskel.

Holdbarhed, jeg har haft min i en måned, og den har da holdt indtil endnu,
dog er det lidt surt man ikke kan skifte cover.

T65'eren, har en dårlig placering af microfonen der kan give besvær at
snakke udendørs i blæst.
T65'eren er lidt langsom til at skrive sms, man skal side og vente på den
skriver færdigt.
Den har dog et _meget_ større display end 3310 samt fade lys, plus den
billige mp3-afspilller, den er rar

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 04-09-02 21:19

"Anders" <no@spam.dk> skrev i melding news:al5fa8$h9v$1@sunsite.dk...
> Hvilken af ovenstående telefoner er fedest/bedst?
> Jeg tænker her på menufunktioner, holdbarhed, udholdelige ringetoner,
> batteritid m.m.
>
> MVH. Anders

Sender du mange tekstmeldinger? Trenger du utskiftbare covere? Velg 3310.

Hvis ikke, skal du velge T65!

Mvh

Thorolv