Andet multimedie
bentjuul 3670
Vektorgrafik
Fra : Lina L

Dato : 02-09-02 16:25

Jeg kunne gode tænke mig at kaste mig ud i lidt vektorgrafik, og har kigget
lidt på diverse programmer.
jeg har hørt noget om, at man kan lave 'falsk' vektorgrafik, som bare ligner
rigtig vektorgrafik i Adobe Photoshop - er det muligt i 6'eren, og hvordan?

Mht. programmer - er der så nogen, der kan anbefale et godt og helst ikke
for dyrt program til vektor?

Fra : Svend Nielsen

Dato : 05-09-02 07:49

Du kan prøve Paint Shop Pro fr www.jasc.com

Svend

Fra : Tomasz

Dato : 05-09-02 20:53

vektorgrafik i Adobe Photoshop - er det muligt i 6'eren, og hvordan?

> Mht. programmer - er der så nogen, der kan anbefale et godt og helst ikke
> for dyrt program til vektor?

Hej
Du må lige beskrive lidt mere hvad du skal bruge det til.
Der er mange programmer til forskellige formål.

Mange hilsner
Tomasz

Fra : emj

Dato : 06-09-02 00:58

On Mon, 2 Sep 2002 17:25:09 +0200, "Lina L" <lind@nomail.dk> wrote:

>Mht. programmer - er der så nogen, der kan anbefale et godt og helst ikke
>for dyrt program til vektor?

Paint Shop Pro
Se evt noget vektorgrafik og toturials lavet i PSP her.
http://www.ronstoons.com/
Hilsen emj
--
http://mytrip.dk/enterpol/