Nokia 9210 Problemer
Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-09-02 17:10

Hej NG

Jeg er den ulykkelige ejer af en 9210èr ( køb aldrig denne model ) jeg har
nu haft den til rep 4 gange på 3 uger.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre har samme oplevelse med denne
"mursten"

Min har drillet med at skrive en masse sssssssssssssssssssssssssssèr samt
have svært ved at finde ud af profilerne og så går det hele meeeegeet
langggsomtttt.

Teknikeren sagde at jeg skulle ryde op , med der er ikke noget at ryde op i
,det har han da også erkendt idag , så nu må den afsted igen igen.

Martin

Fra : R. Petersen

Dato : 05-09-02 13:00

> Jeg er den ulykkelige ejer af en 9210èr ( køb aldrig denne model ) jeg
> har nu haft den til rep 4 gange på 3 uger.

Min virker perfekt. Ingen problemer. Den kan dog være lidt langtsom hvis
man surfer, checker mail og andre ting samtidigt. Ellers så rykker den
bare der ud af.

Fra : Kenneth Lund Peterse~

Dato : 07-09-02 14:28

Come on - en 9210 rykker ikke bare derud af. Den er meget langsom til
alt. Bare man skal skrive eller læse en sms, venter man fra knaptryk
til skærmout flere sekunder hver gang. Benytter man telefonen til
mange sms'er hver dag, er den et hul i jorden.