Âvlbyhus - er der nogen der kender dem
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 20-02-01 21:31

Er der nogen som kender dette firma som bygger huse i træ

Hvis i har nogle erfaringer - gode som dårlige hører jeg gerne fra jer.

Hilsen Dorthe

Fra : gusse

Dato : 21-02-01 16:10

www.trelleborg.dk

Fra : Egon Wille

Dato : 28-02-01 23:21

se evt. også Bollebygd Huse på www.willsonn.dk

Fra : Erik P. Ernst

Dato : 07-03-01 16:12

"Egon Wille" <egon@willsonn.dk> wrote in message
> se evt. også Bollebygd Huse på www.willsonn.dk
>
> "Kurt Kristiansen" <kurt_k@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

jer.

Endelig vil jeg da skynde mig at nævne min egen byggeside
http://www.bygnythus.net hvor der er en del links til folk der har fået
bygget både træ og stenhuse.

Mvh
Erik Ernst