jsp bog
Fra : Holger Noach

Dato : 04-09-02 13:36

hej
Måske hører dete spørsgmål ikke hjemme her , men jeg prøver alligevel
jeg er helt ny i JSP(Java server Pages). Er der nogen der kan anbefale en
god bog om jsp, det må gerne være fra helt dummy til og med avanceret.
hilsen
Holger

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-09-02 14:48

Holger Noach skrev:

>jeg er helt ny i JSP(Java server Pages). Er der nogen der kan anbefale en
>god bog om jsp, det må gerne være fra helt dummy til og med avanceret.

En jeg ikke har læst endnu: The Complete Reference, JSP.
   ISBN 0-07-212768-6

Jeg har fået at vide at den er lige så god som "The Complete
Reference, Java2" - og så er den god. Pris ca. en halv tudse.

--
Bertel

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 04-09-02 15:35

"Holger Noach" <hnn@tdc.dk> writes:

> jeg er helt ny i JSP(Java server Pages). Er der nogen der kan anbefale en
> god bog om jsp, det må gerne være fra helt dummy til og med avanceret.

Du vil få mest ud af JSP, hvis du kan lave simpel Javaprogrammering
først.

Find "The Java Tutorial" hos Javasoft (spørg google) og lav de
indledende øvelser.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jan Jonasen

Dato : 04-09-02 18:13

In article <3d75fe53$0$59261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Holger Noach
(hnn@tdc.dk) wrote:
> [...]
> jeg er helt ny i JSP(Java server Pages). Er der nogen der kan anbefale en
> god bog om jsp, det må gerne være fra helt dummy til og med avanceret.

Min anbefaling går på Professional JSP fra Wrox Press. Det er en ordentlig
moppe, men starter med simple JSP og går derefter videre til mere
avancerede dele såsom egne "tag libraries". Som Thorbjørn siger, hvis du
ikke kender Java som sprog, så gør dig selv den tjeneste, at lære det
basale herinden for først. Jeg mener dog ikke, at man skal være java
ekspert for at fremstille lidt JSP sider.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.