Hvide laminatlåger
Fra : Sofia

Dato : 04-09-02 11:23

Er der nogen der har en ide om, hvordan jeg vasker mine køkkenlåger af så de
bliver helt hvide igen, har prøvet næsten alt.
V.H. Doris.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-09-02 19:37

> Er der nogen der har en ide om, hvordan jeg vasker mine køkkenlåger af så
de
> bliver helt hvide igen, har prøvet næsten alt.
> V.H. Doris.

Har du prøvet med grundrens ?
(Købes hos nærmeste farvehandler)

/A

Fra : Sofia

Dato : 04-09-02 23:35

Ja jeg har også prøvet grundrens
Hilsen Doris.

Fra : Pia J

Dato : 05-09-02 06:08

"Sofia" <sofia@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Ja jeg har også prøvet grundrens
> Hilsen Doris.

Ufortyndet?

:Pia

Fra : Niels

Dato : 05-09-02 06:26

"Sofia" <sofia@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg har også prøvet grundrens
> Hilsen Doris.
> "Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)"
> <AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> så

Jeg ville have foreslået grundrens.. men når du har prøvet det, så kunne du
også prøve plastrens, det man bruger til plastmøbler udendørs.. jeg har haft
helt til at fjerne pletter de underligste steder med dette middel, bl.a.
gamle pletter på tæpper ect..

Niels..

Fra : Zoëga

Dato : 05-09-02 17:23

Mine laminatlåger ( hvid med bøgekant fra HTH ) var også blevet gullige.
Det viste sig at være lakken der var gulnet, HTH havde i en periode forsøgt
sig med en vandbaseret lak.
Så jeg måtte slibe dem af og lakere dem igen, for at få dem hvide. Men det
hvide folie er meget tyndt, så man skal passe meget på.

mvh

Søren