Hvilken HP printer til Mac?
Fra : Alex Sobocki

Dato : 04-09-02 09:29

Hej

En bekendt har købt en flot iMac.
Hvilken HP printer (USB naturligvis) virker fint til Mac?

Hilsen
Alex

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-09-02 17:04

Prøv at kigge ind på www.hp.dk!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Glenn Pedersen

Dato : 04-09-02 22:02

> Prøv at kigge ind på www.hp.dk!

Jeg har en Hp 990Cxi og denhar da virket upåklageligt i snart 2 år.

Glenn

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 05-09-02 05:01

Alex Sobocki <Alex.Sobocki@get2net.dk> wrote:

> En bekendt har købt en flot iMac.
> Hvilken HP printer (USB naturligvis) virker fint til Mac?

Ja, jeg har en HP LaserJet 4050N. Den fungerer fint til Mac.

Jeg har den nu ikke forsynet med USB-indgang [det kunne jeg ikke se
nogen grund til], så den kører direkte op til en switch. Den
understøtter såvel 10BaseT som 100BaseT.

Den er dog kun en sort-hvid laserprinter med PostScript. LaserJet 4500
kører med farver.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-09-02 10:22

serse@diku.dk (Per Erik Ronne) writes:

Vi har en 4550 med netkort hos os. Virker fint med OS X.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 05-09-02 10:59

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> serse@diku.dk (Per Erik Ronne) writes:
>
> Vi har en 4550 med netkort hos os. Virker fint med OS X.

Tja, min 4050 virker ikke /helt/ fint til OS X, idet man ikke kan
indstille defaultværdierne. Som man kunne i 9.x [og tidligere], og som
man kan under Windows.

Jeg er især interesseret i at den som default skal udskrive i duplex, da
den netop er forsynet med en duplexenhed.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-09-02 12:12

serse@diku.dk (Per Erik Ronne) writes:

> Jeg er især interesseret i at den som default skal udskrive i duplex, da
> den netop er forsynet med en duplexenhed.

Det har ogsaa irriteret mig, men ikke nok til at jeg fik vredet en ny
profil ud som standard. Jeg mener at det kan man.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : thomas tomcat

Dato : 05-09-02 23:30

in article 1fi1c4b.10lzeu04f8cjuN%serse@diku.dk, Per Erik Ronne at
serse@diku.dk wrote on 05/09/02 11:59:

> min 4050 virker ikke /helt/ fint til OS X, idet man ikke kan
> indstille defaultværdierne. Som man kunne i 9.x [og tidligere], og som
> man kan under Windows.

på min G55 kan man indstille defaults ... men den har aldrig kunnet huske
defaulten for ink (jeg sætter den hver gang på svageste, mindste forbrug af
blæk).

Det er noget, man vel må kalde en bug. Det er ikke blevet fikset i
4.3.-driveren (til OS 9.2.2 us).

Der er kun ang. ink, der er fejl. De andre defaults husker den, som den
skal.