Hvordan får man fulde rullegardiner hver g~
Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 07:20

Hej!

Når jeg kigger i menuerne er der de der pile som indikerer at menuen ikke
bliver vist i fuld længde før man trykker på pilene!

Hvordan får man "fulde rullegardiner" hver gang! Således vil jeg gerne undgå
pilene hele tiden!

Hvordan?

--
Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk
cajuth@(fjern-dette-i-parantes)tiscali.dk

Fra : Claus Henriksen

Dato : 04-09-02 08:04

On Wed, 4 Sep 2002 08:19:42 +0200, "_ ct"
<cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> wrote:

> [...]
>bliver vist i fuld længde før man trykker på pilene!
>
>Hvordan får man "fulde rullegardiner" hver gang! Således vil jeg gerne undgå

I Office 2000:
Funktioner - Tilpas - Indstillinger - Menuer viser de senest anvendte
kommandoer først.
I XP noget lignende.

Claus Henriksen

Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 20:51

> Funktioner - Tilpas - Indstillinger - Menuer viser de senest anvendte
> kommandoer først.

Er det i Word jeg skal vælge dette?

Jeg bruger Word 2002 UK - og jeg kan altså ikke se noget menupunkt som
hedder dette!

Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-09-02 22:10

_ ct skrev:

> Er det i Word jeg skal vælge dette?
>
> Jeg bruger Word 2002 UK - og jeg kan altså ikke se noget menupunkt
> som hedder dette!

Vis, Værktøjslinier, Tilpas, fanen Indstillinger. Flueben nommer to
hedder Vis altid lange menuer. Og den skal være hakket af. Nævnte
opskrift er Word 2002 DK

--
Mvh.
LarsK

Fra : pre

Dato : 05-09-02 13:20

Velkommen i klubben for dem der slås med de berømte microsofske
oversættelser. I din Word hedder det Tools, Customize, Options - Menus
show ..... (Fjern aktiveringen).

© pre 2002

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:al5ork$1mtvgj$1@ID-139211.news.dfncis.de...