Motorola datakabel.
Fra : Fischer

Dato : 04-09-02 07:12

En kollega har et Motorola SKN6133A datakabel.

Ved en søgning på nettet, ser det ud til at den kan bruges til en Accompli
A008 / A6188.
Men jeg kan ikke finde nogen direkte information om kablet.
Er der nogen der ved om den kan bruges til andre telefoner?

*Fischer

Fra : JMo.

Dato : 04-09-02 20:00

On Wed, 4 Sep 2002 08:12:22 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>Men jeg kan ikke finde nogen direkte information om kablet.
>Er der nogen der ved om den kan bruges til andre telefoner?

Acc. 008 datakablet passer ikke med andre telefoner der bliver
markedsført i Danmark. I den liste jeg har her, står der godt nok at
kablet skal hedder AAKN4006A - men Motorolas varenumre har nu altid
været en rodet affære.

T280/V60/V600: CFLN1502
T250/L7089/P7389/V36xx/V50/m60: CFLN1500
T260: SKN6330A (løst kabel - er vidst nok identisk med det kabel der
ligge med i CFLN1500 - er dog ikke helt sikker)

CFLN1500 hed iøvrigt PCC7000 førhen.

Bliver også lavet uoriginalt af Mobile Action (i USB-versioner) Jeg
ved dog ikke om der er nogen i DK der tager dem hjem. Prøv evt. at
ringe til Smart IT på 70 26 11 00 og hør...

Fra : Fischer

Dato : 04-09-02 20:05

> Acc. 008 datakablet passer ikke med andre telefoner der bliver
> markedsført i Danmark .......

Takker for grundig gennemgang.

*Fischer