Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til Photosmart 215
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-09-02 22:37

Greetings!

Er der nogle herinde der ligger inde med driveren til subj. ?
Jeg har flyttet kameraet over i en USB-hub, men i modsætning til alt det
andet USB-udstyr jeg har, så skal kameraet geninstalleres. Og CD'en er
væk...

Jeg mangler kun driveren, ikke det skod-software der følger med, da jeg
bruger noget bedre software til mine billeder...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Per Herholdt

Dato : 03-09-02 22:59

Jesper G. Poulsen wrote:
> [...]
>
> Jeg mangler kun driveren, ikke det skod-software der følger med, da
> jeg bruger noget bedre software til mine billeder...

Hej
Det ser ud til at driveren kan hentes her
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpphotosma22077_swen.html
MVH Per

Fra : Per Herholdt

Dato : 03-09-02 23:17

Per Herholdt wrote:
> Hej
> Det ser ud til at driveren kan hentes her
> http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpphotosma22077_swen.html
> MVH Per

Undskyld, jeg var for hurtig. Siden fremstår som en download side for
drivere, men det er kun til at bestille en CD , mod betaling!!!!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-09-02 06:49

"Per Herholdt" <per.herholdt@tdcadsl.dk> wrote in message
> Undskyld, jeg var for hurtig. Siden fremstår som en download side for
> drivere, men det er kun til at bestille en CD , mod betaling!!!!

Ja og jeg har oike brug for alt det skrammel der ligger på den CD. Kun
driveren... :-/

Nå, HP får en skideballe senere idag...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-09-02 08:00

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> Er der nogle herinde der ligger inde med driveren til subj. ?

HP vil sende mig en CD med leveringstid op til 3 uger !

G-sus...

Fra : ha

Dato : 04-09-02 09:24

> Jeg mangler kun driveren, ikke det skod-software der følger med, da

Måske kan du få noget ud af
http://www.geocities.com/bench400easy/hp215XP.zip eller

http://www2.driverguide.com/uploads/uploads13/30844.html

mvh
ha

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-09-02 10:47

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message

> Måske kan du få noget ud af
> http://www.geocities.com/bench400easy/hp215XP.zip eller
>
> http://www2.driverguide.com/uploads/uploads13/30844.html

Virker den også i 2000 ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-09-02 10:54

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message
> http://www.geocities.com/bench400easy/hp215XP.zip eller
> http://www2.driverguide.com/uploads/uploads13/30844.html

Det duer ikke, den vil absolut ha' CD'en...

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-02 17:35

> "ha" <not-me@dot.com> wrote in message
>
> Det duer ikke, den vil absolut ha' CD'en...
>

> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

hvad med http://www.usb-drivers.com/drivers/54/54426.htm
der står "Windows XP (Note: might work with other versions of this os.)" så
det er måske værd at prøve

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-09-02 08:09

<H> wrote in message news:3d76364b$0$87275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hvad med http://www.usb-drivers.com/drivers/54/54426.htm
> der står "Windows XP (Note: might work with other versions of this os.)"

Hvilken del af "den vil absolut ha' CD'en" fik du ikke fat i...?

Fra : ha

Dato : 05-09-02 10:42

> Hvilken del af "den vil absolut ha' CD'en" fik du ikke fat i...?

Så så rolig nu, vedkommende ville da vist kun være flink og forsøge
at hjælpe dig,

mvh
ha

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-09-02 12:10

> Så så rolig nu, vedkommende ville da vist kun være flink og forsøge
> at hjælpe dig,

Jeg havde jo lige skrevet at det ikke duede...