grafikkort til desktops pcér
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-09-02 22:13

Hedder grafikkortene til desktops pcér noget specielt?

De grafikkort de har i butikkerne er lige så høje som min computer, så
hvilke kort skal jeg lede efter?

mvh
Lars

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~

Dato : 03-09-02 22:24

Med mindre du har et ganske specielt kabinet, passer "alle" graffikkort i
desktop maskiner.

JP

Fra : Madsen

Dato : 03-09-02 22:55

Jens-Peter Vraa Jensen skrev:

> Jo det er korrekt. Det har nu kun været et særligt trip fra mærkevare
> producenternes side. Jeg ved ikke om det eksisterer på nye maskiner.

Ok. Det er også begrænset hvor mange pc'er jeg har set det på, men
husker at jeg har set det ude hos en bekendt som havde sin desktop-
pc pillet fra hinanden. Jeg fik dog ikke set hvad det var for et
mærke og ved ej heller hvor gammel den var, men det har temmelig
sikkert være noget gammelt mærkevare-halløj.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 03-09-02 22:43

Jens-Peter Vraa Jensen skrev:

> Med mindre du har et ganske specielt kabinet, passer "alle"
> graffikkort i desktop maskiner.

Er der ikke også nogle desktop-computere hvor indstikskortene sidder
vandret på et lille ekstra printkort som er monteret på siden af
kabinettet, eller er det kun meget gamle desktop-computere som er
opbygget sådan?

Madsen.

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~

Dato : 03-09-02 22:51

Fra : Claus

Dato : 04-09-02 06:39

Det du mener (tror jeg) er at der ikke er så meget plads i dit kabinet?

Du skal have fat i 'low profile' eller 'LP' kort - de passer i dit kabinet.
Matrox laver dem bl.a.

Fjern 'slettez' fra min emailadresse for at maile mig.