Reklamer
Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 03-09-02 20:32

Måske OT, med ved ikke helt hvor ellers..

TDC mobil kører i øjeblikket en kampagne hvor de siger "Fri sms resten af
året"
Der er jo selfølgelig en undernote hvor der står "max 750" .. Kan de så
tillade sig at kalde det fri, når det ikke er det ? Ikke at jeg har tænkt
mig at benytte mig af "tilbuddet" jeg er bare ikke meget for reklamer, slet
ikke nogen der vildleder..

Andreas Jeppesen

Fra : Jesper Juul

Dato : 03-09-02 20:33

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tillade sig at kalde det fri, når det ikke er det ? Ikke at jeg har tænkt
> mig at benytte mig af "tilbuddet" jeg er bare ikke meget for reklamer,

Der står intet om begrænsningen eller generelle forbehold i den tv reklame
jeg lige har set på tv.

Jesper Juul
Yuuhuuu, try this:
www.usenet.dk

Fra : TGD

Dato : 03-09-02 20:59

"Jesper Juul" <nospam@linuxplanet.nu> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Der står intet om begrænsningen eller generelle forbehold i den tv reklame
> jeg lige har set på tv.

Pudser brillerne Det står der men det er med meget lille tekst og det
står de i 5 sek.

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 03-09-02 21:06

> Pudser brillerne Det står der men det er med meget lille tekst og det
> står de i 5 sek.
<joke on> Hvad så hvis jeg har kontaktlinser, disse kan jo ikke pudses <joke
off>

Men jeg har også set den et par gange, og det er ikke hvergang at der stå
max 750 stk. (under mig nu også over den form for reklame)

Allan Bach

Fra : NFLfreak

Dato : 03-09-02 22:09

"Jesper Juul" <nospam@linuxplanet.nu> wrote in message

> Der står intet om begrænsningen eller generelle forbehold i den tv reklame
> jeg lige har set på tv.

Kig igen

Med småt småt tekst står der noget ligende:

"Gælder dog max 750sms'er"

Jeg synes det er TDC i en nøddeskal. De ved at der er flere og flere som
synes dårligt om dem, og for, at de overhovedet kan tage folks opmærksomhed
bliver de nød til at lyve med "FRIE SMS'ER" og ja.. Frie og frie...

Hvorfor ikke bare være ærlig og skrive at man for 750sms'er med i prisen?

Skod tdc

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 03-09-02 22:42

NFLfreak påstod i dk.videnskab.jura at:

>Hvorfor ikke bare være ærlig og skrive at man for 750sms'er med i prisen?

For så ville de blive nødt til at skrive med småt at det kun gælder
året ud

--
"You should never underestimate the
predictability of stupidity"

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 03-09-02 22:52

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> writes:

> TDC mobil kører i øjeblikket en kampagne hvor de siger "Fri sms resten af
> året"

Samme reklame siger også at det kun koster den faste lave takst på
30kr. Jeg har heller ikke kunne nå at se hvor lang en periode de 30kr
er betaling for.
Jeg er enig i at den er vildledende, men kan dog ikke sige om det
er så meget at det er i strid med markedføringsloven.

/L

Fra : Henning

Dato : 04-09-02 13:33

On Tue, 3 Sep 2002 21:32:02 +0200, "Andreas Jeppesen"
<bundyBLAH@tabersvin.dk> wrote:

> [...]
>Der er jo selfølgelig en undernote hvor der står "max 750" .. Kan de så
>tillade sig at kalde det fri, når det ikke er det ? Ikke at jeg har tænkt

Svarer vel til at vinde "et års forbrug af tyggegummi" - som er sat
til een pakke om dagen!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 04-09-02 15:56

> Svarer vel til at vinde "et års forbrug af tyggegummi" - som er sat
> til een pakke om dagen!

Er der ikke forskel på at vinde og købe??

Betingelsen, som jeg også har undret mig over, står også på TDC Mobils
hjemmeside http://www.tdcmobil.dk/u_20794.htm

mvh.
Karsten Kryger Hansen