Nokia 8210 problem er der nogen der kender~
Fra : Magnus

Dato : 03-09-02 19:28

Min Nokia 8210 som jeg er glad for og ikke ønsker at skifte ud har problem
med displayet. Det er sådan at jeg ikke kan se noget på det overhovedet hvis
ikke jeg med den ene finger trykker hårdt på nokia logoet over displayet.

Hvad er det som gør dette og er der ikke en løsning på dette problem uden at
skrotte telefonen jeg må da ikke være den eneste med dette problem?

/Magnus

Fra : Devast8or

Dato : 03-09-02 19:38

N8210 er berygtet for at have problemer med displayet. Det er en lille
kontaktpude der sidder under displayet der er gået død, og skal skiftes.
www.modify.dk klarede det for mig.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : NDan

Dato : 03-09-02 21:00

Havde en 8210 med samme problem og alle gode ideer gik på at skifte puden
men det viste sig at være den orginale cover der var problemet, den vippede
og derved opstod problemet. Jeg løste det ved at købe et uoginal cover ...
måske løser det ikke dit problem men en cover til 10 kr. er værd at forsøge.

NDan

Magnus <arnason@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d74ff29$0$59249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mobilfix

Dato : 04-09-02 03:44

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> skrotte telefonen jeg må da ikke være den eneste med dette problem?

I mange tilfælde er det elastomer gummi mellem display og print. Hvis du har
lyst til selv at "prøve" kan du sende mig en mail,så sender jeg dig en
gratis.
Mvh.stephan

Fra : Jan-Erik

Dato : 04-09-02 14:41

> [...]
har
> lyst til selv at "prøve" kan du sende mig en mail,så sender jeg dig en

Det var flinkt.
Respekt for det til Stephan!

/Jan-Erik

Fra : Mobilfix

Dato : 04-09-02 22:01

"Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det var flinkt.
> Respekt for det til Stephan!
>

> /Jan-Erik
>
>Tak skal du have Jan-Erik
Hellere sætte til end lade foretningen stå stille
Mvh. stephan